РЕЄСТРАЦІЯ

ПРИЄДНАННЯ


ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА

СПЛАТИТИ ONLINE
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
СПОЖИВАЧА -

ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

Особистий кабінет споживача - юридичної особи ПрАТ «Волиньобленерго»

Особистий кабінет споживача - юридичної особи ПрАТ «Волиньобленерго» надає дистанційний доступ споживачам-юридичним особам до особових рахунків за допомогою глобальної мережі Інтернет. Дана технологія дозволяє економити час при обміні інформацією між постачальником послуги і споживачем.

Для отримання доступу до конфіденційної інформації споживачеві досить оформити додаткову угоду до раніше укладеного договору про постачання електроенергії.

Користувачі особистого кабінету можуть в режимі реального часу заносити показання, формувати і переглядати існуючі рахунки, акти в електронному вигляді готові для друку. Крім того, доступна інформація по платежах, здійснених споживачем, зареєстрованим приладам обліку, встановленим лімітам споживання, розшифровці нарахувань, відключенням, тарифам та іншій інформації за особовим рахунком.

Опис основних переваг особистого кабінету

Можливості користувачів особистого кабінету

Інструкція з реєстрації споживачів-юридичних осіб

Інструкція з отримання електронного цифрового підпису

Опис роботи споживача в особистому кабінеті

Можливість об'єднання декількох особових рахунків по різних філіях товариства в Особистому кабінеті під один обліковий запис

Відповіді на питання про Особистий кабінет

Опис основних переваг особистого кабінету

Використання особистого кабінету дає споживачеві ряд переваг:

  • Для надання відповідних показань приладів обліку достатньо внести їх через Інтернет, мінімізуючи тим самим часові і матеріальні витрати, пов'язані з необхідністю щомісячного відвідування філії енергопостачальної організації.
  • Швидке і своєчасне отримання ряду необхідних документів, у тому числі рахунків для оплати. Впровадження цифрових підписів дозволить, фактично, перейти до електронного документообігу.
  • Оперативний доступ до відомостей по своєму особовому рахунку енергопостачальника дозволяє контролювати роботу філії, перевіряючи правильність занесення даних договору, своєчасну реєстрацію та рознесення здійснених платежів, загальний стан розрахунків за електроенергію, в тому числі сальдо.
  • Можливість листування між споживачем і постачальником через систему дозволяє споживачу оперативно вирішувати ряд інших супутніх питань: звертатися за роз'ясненнями при виникненні питань, отримувати повідомлення від постачальника.
  • Для роботи з особистим кабінетом досить мати мінімальні навички роботи з Інтернетом.
Вхід
Реєстрація



Можливості користувачів особистого кабінету

  • Загальна інформація по особовому рахунку:

Особистий кабінет дозволяє бачити всю інформацію по особовому рахунку споживача електроенергії, включаючи сальдо на поточний момент часу.

  • Внесення показів:

Занесення показань приладів обліку споживача та субспоживачів. Тут же споживач може здійснити нарахування, якщо це дозволено йому постачальником послуги. При цьому автоматично формується новий рахунок.

  • Підписання документу:

Документ (PDF-файл, який може містити декілька документів) підписується за допомогою ЕЦП на стороні користувача в браузері з використанням програмного забезпечення Java і відправляється постачальнику для зберігання в базі даних.

  • Розшифровка нарахувань:

Споживачеві надається докладна розшифровка здійснених нарахувань по типу заборгованості.

  • Рахунки, акти...:

Документи формуються автоматично на основі отриманих даних у форматі PDF.

  • Ліміти споживання:

Споживач може ознайомитися з заявленими лімітами споживання і потужності.

  • Платежі, тарифи...:

Вся інформація по особовому рахунку доступна для перегляду від моменту укладення договору до поточного моменту, з урахуванням останніх введених даних.

  • Листування:

Вбудована система ведення листування з постачальником послуги, дозволяє задавати питання (і отримувати відповіді) постачальнику електроенергії.

 

Інструкція з реєстрації споживачів-юридичних осіб

Для реєстрації в особистому кабінеті необхідно:

  • Укласти додаткову угоду з філією ПрАТ «ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО» та отримати код активації.

Код активації повинен видати оператор постачальника.

  • Отримати електронного листа.

Лист буде надіслано на Вашу електронну адресу, що була вказана у додатковій угоді.

  • Перейти за посиланням і ввести код активації.

Унікальне посилання буде вказано у відправленому Вам електронному листі.

  • Завершити процедуру реєстрації.

Обрати свій унікальний логін і вказати пароль, які надалі будуть  використовуватися для входу в систему.


Інструкція щодо реєстрації споживачів-юридичних осіб

а) Укладення додаткової угоди

Необхідно укласти додаткову угоду з постачальником електроенергії. Для цього зверніться у відділ збуту електроенергії відповідної філії. Після укладення угоди оператором постачальника буде створено реєстраційний запис, що містить зазначену в додатковій угоді адресу електронної пошти та код активації, який буде необхідно ввести далі на сайті.

Код активації — випадкова послідовність цифр. Якщо Ви реєструєте кілька особових рахунків, для кожного особового рахунку Ви отримаєте свій код активації.

Адреса електронної пошти — необхідна для завершення реєстрації. На неї буде надіслано листа з унікальним посиланням.

б) Отримання листа

На вказану в додатковій угоді електронну адресу має прийти лист із посиланням для завершення реєстрації.

Якщо листа не отримано на протязі двох годин (з моменту занесення оператором до бази даних запису про реєстрацію) необхідно:

  • Перевірити чи не потрапив лист до «спаму» Вашого поштового серверу
  • Звернутися до служби технічної підтримки сайту, вказавши наступні дані:
  • найменування постачальника послуги;
  • номер особового рахунку;
  • адресу електронної пошти, що було вказано в угоді;
  • код активації, що видав постачальник.

в) Створення облікового запису

Для завершення реєстрації необхідно пройти за посиланням в листі та заповнити форму створення облікового запису:

Тут необхідно:

  • ввести код активації, виданий Постачальником;
  • придумати логін (ім'я користувача);

Якщо реєструється кілька особових рахунків - необхідно для кожного рахунку придумати свій унікальний логін. Один обліковий запис відповідає одному особовому рахунку.

  • придумати пароль (для перевірки правильності введення пароль треба ввести двічі у відповідні поля);
  • натиснути «Зареєструвати».

У разі успішного створення облікового запису, користувача буде перенаправлено на сторінку введення логіна і пароля для доступу до інформації за зареєстрованим особовим рахунком.

Інструкція з отримання електронного цифрового підпису

Як отримати цифровий підпис?

Для отримання Електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації відкритих ключів ТОВ «Інтер-Метл» необхідно:

  • Заповнити форми автоматичної генерації документів  cesaris.itsway.kiev.ua/gendoc  та отримати архівний файл, (documents.zip) який містить:
  • Публічний договір про надання послуг АЦСК
  • Заяву на реєстрацію для отримання сертифікату відкритого ключа
  • Акт про отримання послуг
  • Рахунок (для юридичної особи) або Квитанцію на оплату (для фізичної особи)
  • Бланк парольної фрази голосової аутентифікації
  • Інструкцію з отримання електронного цифрового підпису

Заяву на реєстрацію необхідно роздрукувати та завірити у відділі збуту електроенергії відповідної філії ПАТ «Волиньобленерго» після чого додати до неї  Акт про отримання послуг та Бланк парольної фрази і відправити цінним листом до АЦСК на адресу: 03049, ТОВ «БАЗИС», вул. Платонівська, 18, м. Київ, Україна.
Після реєстрації в АЦСК на електронну адресу, вказану в Заяві на реєстрацію, буде надіслано лист з реквізитами доступу до АЦСК та інструкції з отримання сертифікату електронного цифрового підпису.

Інструкція щодо отримання ЕЦП самостійно через WEB-форму.
 
1.  Системні вимоги (тобто, що повинно бути встановлено на комп’ютері)

  • Операційна система: Microsoft Windows XP, Vista, 7 будь-яких модифікацій (Home, Professional тощо) та розрядності (32-бітна чи 64-бітна).
  • Інтернет оглядач (браузер). Це може бути один з наступних:

Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome.

  • Програмне забезпечення Java версії 6_29 (Version 6 Update 29) або новішої версії.
  • Програмне забезпечення Adobe Reader 10.1 (Adobe Reader X) або новішої версії.

2.  Отримання сертифікату на сайті АЦСК.

  • Зайти на сайт http://itsway.kiev.ua/ та обрати пункт

          «ЦСК ЦЕЗАРIС (вiдкрита частина)»

          або відразу зайти на адресу http://cesaris.itsway.kiev.ua

  • Обрати пункт «Встановлення CESARIS CryptoPack»

          Та зберегти файл CesarisCryptoPack.exe на локальному (своєму) комп’ютері.

  • Відкрити (запустити) файл CesarisCryptoPack.exe

Майстер встановлення програмного забезпечення проведе через усі кроки встановлення. Ніяких налаштувань змінювати не потрібно, програма встановлюється за замовчуванням.







Для завершення процесу установки програма може запросити перезавантажити операційну систему комп’ютера. В такому випадку слід перезавантажити комп’ютер.

  • Після встановлення програмного забезпечення CesarisCryptoPack.exe  слід знову зайти на сайт http://cesaris.itsway.kiev.ua (як це зазначено у п. 1 розділу ІІ) та обрати пункт «Вхід для клієнтів»
  • Ввести логін та пароль, отримані на адресу електронної скриньки (e-mail), вказану в заяві

  • Якщо система запропонує замінити пароль – замінити його. Для цього необхідно ввести таємну фразу (її Ви зазначили у заяві на реєстрацію), діючий пароль, новий пароль та підтвердження нового паролю (ввести новий пароль вдруге). Довжина нового паролю повинна бути не менше 8 знаків. Він може містити великі та маленькі літери англійського алфавіту, цифри, розділові знаки. Також не допускається повторення двох однакових символів поспіль.
  • Обрати пункт

           ЦЕЗАРІС => RSA => Одержання сертифіката

Браузер може видати запит чи декілька запитів, чи дозволити запуск модуля java на цьому сайті. Слід дозволити запуск.

Для зручності роботи з сертифікатами, особливо, якщо їх буде декілька, можна ввести «Дружнє ім’я»

  • Публікація сертифікату на сайті АЦСК (ця послуга є безкоштовною) стане в нагоді при застосуванні сертифікату для переписки з діловими партнерами, а можливість експорту ключа знадобиться для перенесення сертифікату на інший комп’ютер або при переустановленні операційної системи.
  • Натискання кнопки «Отримати сертифікат» призведе до завантаження сертифікату до сховища сертифікатів Windows.
  • У вікні перегляду сертифікату слід натиснути кнопку «Установить сертификат», та слідувати рекомендаціям майстра імпорту сертифікатів:


  • Тепер можна перевірити, чи встановлено сертифікат у систему. Для цього запускаємо Internet Explorer, натискаємо по-черзі:

           «Сервис» => «Свойства обозревателя»

  • Обрати вкладку «Содержание» та натиснути кнопку «Сертификаты»
  • У вікні сертифікатів бачимо встановлений сертифікат.
  • Двічі натискаємо на ньому вказівником мишки, відкривається вікно перегляду даного сертифікату:
  • Процедуру встановлення ЕЦП вдало завершено.

Опис роботи споживача в особистому кабінеті

Занесення показань
На сторінці Занесення показань (пункт меню «Товар» - «Показання») необхідно ввести поточні показання приладів обліку.
Вносити показання можна не раніше «розрахункової» дати протягом декількох днів. Таким чином, якщо «розрахункова» дата випадає на вихідний день, показання можна внести в перший робочий день після вихідних.

Відправка акту надання показань (при використанні ЕЦП)

При занесенні нових показань автоматично буде створений акт передачі показань (Пункт меню «Товар» - «Акт надання показань»).
Якщо акт надання показань не був створений після занесення показань, але при розрахунку видається повідомлення з вимогою підписати акт, необхідно звернутися до постачальника послуги для виправлення ситуації.
Якщо акт створений, його необхідно завантажити, підписати і потім відправити підписаний акт постачальнику послуги. Для цього необхідно натиснути посилання «Скачати та підписати» (або «Підписати», якщо файл вже було завантажено раніше) у рядку даного акту передачі показань. Про успішне закінчення даного етапу свідчить статус «Отримано» у колонці «Електронний підпис». Це означає, що акт отриманий і успішно збережений в базі даних постачальника послуги на поточному особовому рахунку.


Розрахунок

Після того, як показання введені та відправлений акт передачі показань можна проводити розрахунок.
Кнопка «Нарахування» знаходиться на сторінці Занесення показань.

  • Якщо кнопки «Розрахувати» на сторінці немає, значить самостійний розрахунок по даному особовому рахунку заборонений постачальником послуги. У цьому випадку необхідно звернутися до постачальника чи для виправлення ситуації або для того, щоб постачальник сам зробив розрахунки.
  • Якщо кнопка «Розрахувати» не активна, значить ще не внесені всі показання приладів обліку або ж розрахунок вже проведений.
  • Якщо кнопка «Розрахувати» активна, споживач може провести розрахунки самостійно.

Розрахунок споживача може зайняти якийсь час залежно від кількості точок обліку та інших особливостей.
Про успішне проведення розрахунків свідчить відповідне повідомлення.


Отримання рахунку та інших документів

Результатом успішного проведення розрахунків служить формування Рахунку (пункт меню «Кошти»-«Рахунки»).
Рахунок генерується в форматі PDF та являє собою багатосторінковий документ, який може містити наступні документи:

  • Рахунок (присутній обов'язково)
  • Рахунок-розшифровка
  • Інформаційне повідомлення
  • Акт (надання послуг з питань електропостачання, надання послуг з компенсації перетікання реактивної енергії, прийому-передачі товарної продукції)
  • Акт звіряння обсягів корисного відпуску за тарифами, диференційованими за зонами доби.

Документ, що завантажений, підписаний електронним цифровим підписом постачальника послуги.


Підпис і відправка рахунку (при використанні ЕЦП)

Після ознайомлення з інформацією в рахунку, споживач зобов'язаний підписати рахунок й відправити постачальнику послуги. Якщо споживач використовує електронний цифровий підпис, він може це зробити через сайт, натиснувши посилання «Скачати та підписати» (або «Підписати», якщо файл вже було завантажено раніше) у рядку даного документа. Для підпису та відправки документа дотримуйтесь інструкцій на екрані.
Про успішне закінчення даного етапу свідчить статус «Отримано» у колонці «Електронний підпис». Це означає, що документ отриманий та успішно збережений в базі даних постачальника послуги на поточному особовому рахунку.

Опис деяких помилок, що виникають при внесенні показань або розрахунку:


Обсяги споживання не потрапляють у дозволений діапазон…

Для кожного особового рахунку визначаються мінімальний та максимальний обсяги споживання. При введенні показань споживач визначає своє споживання за певний звітний період. Ця помилка відбувається у випадках, коли отримане споживання менше мінімального або більше максимального обсягу споживання. Блокується споживання, що є вдвічі меншим або вчетверо більшим за середньомісячне споживання по даному особовому рахунку.
Що необхідно зробити:
Перевірити правильність введених показань. Якщо показники введені вірно, необхідно звернутися до постачальника, так як тільки представники постачальника можуть перевірити і внести необхідні зміни.


Значення параметра не знайдено…

Для здійснення всіх розрахунків необхідна наявність певних параметрів особового рахунку. Якщо при розрахунку Ви отримуєте таку помилку, значить по Вашому особовому рахунку один або декілька параметрів не визначені або ще не настав (або вже закінчився) період дії параметра.
Що необхідно зробити:
Перевірити, визначити, змінити значення або період дії параметра можуть тільки представники постачальника, тому необхідно звернутися до постачальника, вказавши якого саме параметра не вистачає, якщо ця інформація присутня в повідомленні про помилку.


Розрахунки через Інтернет споживачеві не дозволені…

З якихось причин для даного особового рахунку постачальником заборонений самостійний розрахунок.


Розрахунок неможливий, так як показання, внесене через Інтернет, не підтверджене підписаним актом…

Для споживачів, які використовують електронний цифровий підпис, постачальник може визначити обов'язкову вимогу - підписувати цифровим підписом акт надання показань. Якщо відбувається дана помилка, значить для цього особового рахунка перед проведенням розрахунку необхідно надати акт надання показань.
Що необхідно зробити: На сторінці «Акти надання показань» необхідно завантажити, підписати і відправити постачальнику акт з останніми введеними показниками. Якщо на цій сторінці немає нових не підписаних актів, а система видає це повідомлення, необхідно звернутися до постачальника для з'ясування ситуації.


Негативна величина оплачуваного споживання…

Найбільш часто дана ситуація виникає по особових рахунках субспоживачів. Відбувається ця помилка тоді, коли споживання субспоживача, отримане на основі введених показань, перевищує споживання споживача, через якого надається послуга.
Що необхідно зробити: Перевірити правильність введених показань. Якщо показання введені вірно, необхідно звернутися до постачальника, так як тільки представники постачальника можуть визначити причину появи ситуації та її виправити. 


Можливість об'єднання декількох особових рахунків по різних філіях товариства в Особистому кабінеті під один обліковий запис

Для споживачів, що мають укладені договори про постачання е/е в двох і більше філіях ПАТ «Волиньобленерго» та реєструються в Особистому кабінеті, - існує можливість зареєструвати декілька особових рахунків (окремо з кожною філією товариства укласти додаткову угоду, пройти реєстрацію) та об’єднати їх на одній сторінці Особистого кабінету.

Для цього після завершення всіх реєстрацій необхідно:

  • Зайти на сторінку одного з своїх облікових записів;
  • Натиснути на обліковий запис (виділено):

та натиснути «Об’єднати облікові записи»:

  • У полі, що з’явиться, - ввести логін і пароль того особового рахунку,  який необхідно приєднати до існуючого особового рахунку:
  • Надалі споживач, який об’єднав всі свої особові рахунки під один обліковий запис – при авторизації в Особистому кабінеті буде використовувати лише один логін/пароль. При роботі з особовими рахунками, об’єднаними на одній сторінці Особистого кабінету, споживач обирає, з яким особовим рахунком він бажає зараз працювати. Для цього йому лише необхідно вибрати відповідне віконце:

Слід зазначити, що рахунки, сформовані за посередництвом Особистого кабінету, для кожного з особових рахунків будуть окремими, як і інша документація, що передбачена функціональними можливостями Особистого кабінету.


Відповіді на питання про Особистий кабінет

Неможливо підтвердити надійність мого сертифікату або сертифікату постачальника.

Можливі варіанти вирішення питання:

1)      зайти на сайт http://itsway.kiev.ua/signPKCS7.html  і після того, як він стартує, закрити. При його старті на Ваш комп’ютер буде встановлено новий сертифікат ЦСК, що і вирішить проблему.

2)      Користувач  знаходиться в локальній мережі, де йому не дозволено (доменною політикою) встановлення сертифікатів ЦСК. Потрібно звернутись до свого системного адміністратора - дозволити користувачу встановлювати сертифікати  ЦСК (довірені кореневі  і проміжні).

3)      Можливо раніше невірно був налаштований Acrobat Reader.  Повинна підтверджуватись надійність кореневого сертифікату (самий верхній в списку), а не проміжного чи користувацького. Зайдіть в папку “С:\Пользователи\[ім’я користувача] \AppData\Roaming\Adobe\Acrobat\11.0\Security\“ , де 11.0 – версія Acrobat Reader, яка встановлена на Вашому ПК. Якщо їх декілька - виберіть останню версію 11.0, (більш нова DC). Виберіть в цій папці файл addressbook.acrodata і видаліть його. В цьому файлі зберігаються настройки довіри Acrobat Reader до сертифікатів. Після цього відкрийте підписаний документ в Acrobat Reader і встановіть довіру до кореневого сертифікату (самий верхній в списку). Закрийте і відкрийте Acrobat Reader."