Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР
У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у пункті 2.3 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375., ОСР надає споживачу (замовнику - у разі недотримання гарантованих стандартів якості при наданні послуги з приєднання до електричних мереж електроустановок, призначених для споживання) компенсацію у розмірах, наведених у додатку 1 до Порядку (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються), та відповідно до процедур, визначених главою 5 цього Порядку.
. Сума компенсації за недотримання показників змінення напруги (підпункт 1 пункту 2.3 Порядку) розраховується за формулою
де |
T |
- |
діючий у розрахунковому місяці тариф на розподіл за відповідним класом напруги у точці комерційного обліку електричної енергії споживача; |
Q |
- |
середньодобове споживання в точці комерційного обліку електричної енергії у розрахунковому місяці; |
|
d |
- |
кількість днів у розрахунковому місяці в період розподілу електричної енергії з параметрами напруги, що не відповідають показникам, визначеним Кодексом систем розподілу. Період розподілу електроенергії з параметрами напруги, що не відповідають показникам, визначеним Кодексом систем розподілу, розпочинається з дня отримання ОСР скарги (претензії) щодо незадовільної якості електричної енергії та закінчується днем усунення причини недотримання показників змінення напруги. |
Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР
Підпункт Порядку |
Гарантований стандарт |
Розмір компенсації споживачам, грн |
Періодичність надання |
|||
побу товим |
непобутовим |
|||||
малим непобутовим |
іншим |
|||||
Підпункт 1 пункту 2.3 глави 2 |
Дотримання показників змінення напруги, встановлених Кодексом систем розподілу |
25 % плати за надання послуг з розподілу (пункт 2.5 глави 2 Порядку) |
щомісячно |
|||
Підпункт 2 пункту 2.3 глави 2 |
Усунення причин недотримання показників якості електричної енергії за результатами розгляду скарги (претензії) споживача: |
|
|
|
|
|
у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу ОСР |
30 днів |
100 |
200 |
400 |
кожні 90 календарних днів |
|
у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі |
180 днів |
100 |
200 |
400 |
кожні 90 календарних днів |
|
Підпункт 3 пункту 2.3 глави 2 |
Розгляд скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії: |
|
|
|
|
|
без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу |
15 днів |
100 |
200 |
400 |
одноразово |
|
у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу |
30 днів |
100 |
200 |
400 |
одноразово |
|
Підпункт 4 пункту 2.3 глави 2 |
Відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні |
24 години |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Підпункт 5 пункту 2.3 глави 2 |
Видача технічних умов на приєднання разом із проектом договору про приєднання: |
|
|
|
|
|
для стандартного приєднання |
10 роб. днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
|
|
для нестандартного приєднання без необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі |
10 роб. днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
для нестандартного приєднання за необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі |
20 роб. днів |
|
400 |
600 |
одноразово |
|
Підпункт 6 пункту 2.3 глави 2 |
Подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання замовника: |
|
|
|
|
|
якщо подання напруги не потребує припинення електропостачання інших Користувачів |
5 роб. днів |
100 |
200 |
400 |
одноразово |
|
якщо подання напруги потребує припинення електропостачання інших Користувачів |
10 роб. днів |
100 |
200 |
400 |
одноразово |
|
Підпункт 7 пункту 2.3 глави 2 |
Підключення електроустановок замовника до електричної мережі: |
|
|
|
|
|
якщо підключення не потребує припинення електропостачання інших Користувачів |
5 роб. днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
|
якщо підключення потребує припинення електропостачання інших Користувачів |
10 роб. днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
|
Підпункт 8 пункту 2.3 глави 2 |
Видача паперового примірника укладеного договору про надання послуг з розподілу |
3 роб. дні |
100 |
200 |
400 |
одноразово |
Підпункт 9 пункту 2.3 глави 2 |
Видача підписаного ОСР паспорта точки розподілу |
10 роб. днів |
100 |
200 |
400 |
одноразово |
Підпункт 10 пункту 2.3 глави 2 |
Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за заявою споживача |
5 роб. днів |
100 |
200 |
400 |
одноразово |
Підпункт 11 пункту 2.3 глави 2 |
Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за ініціативою ОСР: |
|
|
|
|
|
у міській місцевості |
3 роб. дні |
100 |
200 |
400 |
одноразово |
|
у сільській місцевості |
5 роб. днів |
100 |
200 |
400 |
одноразово |
|
Підпункт 12 пункту 2.3 глави 2 |
Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за зверненням електропостачальника: |
|
|
|
|
|
|
у міській місцевості |
3 роб. дні |
100 |
200 |
400 |
одноразово |
у сільській місцевості |
5 роб. днів |
100 |
200 |
400 |
одноразово |
|
Підпункт 13 пункту 2.3 глави 2 |
Перевірка лічильника |
20 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Підпункт 14 пункту 2.3 глави 2 |
Розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів |
30 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку |
45 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
|
Підпункт 15 пункту 2.3 глави 2 |
Розгляд звернень споживачів щодо відшкодування збитків, завданих внаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання |
30 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Підпункт 16 пункту 2.3 глави 2 |
Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку за послуги з розподілу електричної енергії |
5 роб. днів |
100 |
200 |
400 |
одноразово |