ПРИЄДНАННЯ
ДО
ЕЛЕКТРИЧНИХ
МЕРЕЖ
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА

СПЛАТИТИ ONLINE
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
СПОЖИВАЧА -

ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

Стандарти якості надання послуг з електропостачання

Загальні стандарти якості надання послуг з електропостачання

Тип послуги

Стандарт

Відсоток робіт, що мають бути завершені протягом встановленого часу, %

Перевірка рахунків за спожиту електроенергію, у т. ч.:

х

х

перевірка рахунків на оплату електроенергії для споживачів (крім населення)

5 робочих днів

90

перевірка рахунків на оплату електроенергії для  населення

5 днів

98

Вимірювання параметрів якості електричної енергії у разі їх відхилення від договірних значень та оформлення двостороннього акта про якість електричної енергії (крім населення)

2 дні

98

Оформлення акта-претензії щодо порушення умов договору (для населення):

х

х

прибуття представника електропостачальника для складання акта-претензії щодо порушення умов договору, у т. ч.:

х

х

     у містах

3 дні

99

     у сільській місцевості

7 днів

99

усунення недоліків, зазначених в акті-претензії, або надання обґрунтованої відмови

10 днів

99

Відповідь оператора кол-центру на дзвінок із черги дзвінків

30 с

75