ПРИЄДНАННЯ
ДО
ЕЛЕКТРИЧНИХ
МЕРЕЖ
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА

СПЛАТИТИ ONLINE
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
СПОЖИВАЧА -

ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ




Кол-центр • 0 800 21 01 31

Робота кол-центру розпочалася 5 травня 2014 року після проведення навчань диспетчерів та головних інженерів чотирьох філій: міст Луцька, Ковеля, Нововолинська й Луцького району). Багатоканальні телефони контакт-центру вказані на квитанціях наших споживачів електричної енергії, в угодах зі споживачами, на сайті ПрАТ «Волиньобленерго», на рекламних буклетах та інших рекламних носіях обласного центру, райцентрів і інших населених пунктів області.

Дзвінки у кол-центр зі стаціонарних телефонів на єдиний багатоканальний номер 0 800 21 01 31 для споживачів є безкоштовними.

Також виділені місцеві телефонні номери: у м.Луцьк - 78-24-24, у м.Ковель - 7-13-13, у м.Нововолинськ - 6-31-31 які маршрутизовані на оператора центру і тарифікуються згідно діючих тарифів операторів телефонного зв'язку, електронна пошта: support@energy.volyn.ua .

Створено систему попередньо записаних голосових повідомлень, для виконання функцій маршрутизації дзвінків (IVR) з голосовим інформаційним меню самообслуговування абонентів.

Перелік основних послуг, що надаються кол-центром

Кол-центр надає інформаційно-консультаційні послуги щодо:

  • перерв в електропостачанні;
  • розрахунків за спожиту електроенергію;
  • договірних відносин та ситуацій, пов'язаних з ними;
  • тарифів, пільг, субсидій;
  • приладів обліку;
  • довідкової інформації.

Проводить прийом:

  • показників лічильників;
  • звернень щодо відсутності світла, аварійних опор, обірваного проводу та неякісної електроенергії
  • звернень і скарг на дії персоналу ;
  • інформації щодо крадіжок електроенергії та майна об'єктів електропостачання