О С О Б И С Т И Й    К А Б І Н Е Т
П О Б У Т О В О Г О  С П О Ж И В А Ч А

С П Л А Т И Т И    O N L I N E
О С О Б И С Т И Й    К А Б І Н Е Т
С П О Ж И В А Ч А -

Ю Р И Д И Ч Н О Ї    О С О Б И


«ТЕЛЕФОН ДОВІРИ» (0332) 28-35-35

Інформаційно-консультаційний центр

Для формування між публічним акціонерним товариством  «Волиньобленерго» та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань щодо постачання електричної енергії, поліпшення якості обслуговування, підвищення рівня оплати за відпущену (спожиту) електричну енергію та сприяння ефективному використанню електричної енергії працює Інформаційно-консультаційний центр.


Статистика ІКЦ


Основні завдання центру:

  • Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини  в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
  • Надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.
  • Розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між товариством та заявниками. 
  • Листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, що належать до повноважень ІКЦ.

Інформаційно-консультаційний центр є загальнодоступним центром для юридичних, фізичних осіб-підприємців та населення, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв'язання суперечних питань, що виникли між Товариством та заявниками.

Інформаційно-консультаційні послуги надаються заявнику на безоплатній основі.

У разі виникнення суперечностей та спірних ситуацій між ПАТ «Волиньобленерго» і споживачами електричної енергії і для об’єктивного їх розв’язання, при інформаційно-консультаційному центрі ПАТ «Волиньобленерго»  діє колегіальний орган - Комісія Інформаційно-консультаційного центру.

До  складу  Комісії  входять представники територіального представництва Національної комісії регулювання електроенергетики та Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Волинській області.

Крім того, Комісією Інформаційно-консультаційного центру проводиться прийом заявників, яких не задовольнили роз'яснення товариства.

 

ЦЕНТР РОЗТАШОВАНИЙ ЗА АДРЕСОЮ:
43021, м. Луцьк, вул. Залізнична, 1-б, ІІ поверх, кабінет № 5,
тел.: (0332) 283533

РЕЖИМ РОБОТИ ЦЕНТРУ:
понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00
п'ятниця: з 8.00 до 15.45
субота, неділя: вихідний
обідня перерва: з 12.30 до 13.15

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН КОМІСІЄЮ
ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ
другий четвер місяця з 16.00 до 17.00

Кол-центр • 0 800 21 01 31

Робота кол-центру розпочалася 5 травня 2014 року після проведення навчань диспетчерів та головних інженерів чотирьох філій: міст Луцька, Ковеля, Нововолинська й Луцького району). Багатоканальні телефони контакт-центру вказані на квитанціях наших споживачів електричної енергії, в угодах зі споживачами, на сайті ПАТ «Волиньобленерго», на рекламних буклетах та інших рекламних носіях обласного центру, райцентрів і інших населених пунктів області.

Статистика кол-центру

Дзвінки у кол-центр зі стаціонарних телефонів на єдиний багатоканальний номер 0 800 21 01 31 для споживачів є безкоштовними.

Також виділені місцеві телефонні номери:

у м.Луцьк - 78-24-24,
у м.Ковель - 7-13-13,
у м.Нововолинськ - 6-31-31
які маршрутизовані на оператора центру і тарифікуються згідно діючих тарифів операторів телефонного зв'язку,
електронна пошта: support@energy.volyn.ua



Створено систему попередньо записаних голосових повідомлень, для виконання функцій маршрутизації дзвінків (IVR) з голосовим інформаційним меню самообслуговування абонентів.