ПРИЄДНАННЯ
ДО
ЕЛЕКТРИЧНИХ
МЕРЕЖ
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА

СПЛАТИТИ ONLINE
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
СПОЖИВАЧА -

ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

Центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Волиньобленерго»

Головна мета Центру обслуговування клієнтів ПрАТ «Волиньобленерго»  – зробити усі послуги максимально зручними, комфортними і необтяжливими для споживачів.  Роботу центру організовано за принципом «єдиного вікна». Тобто  клієнт може отримати будь-яку потрібну консультацію.

Центр обслуговування клієнтів надає послуги: 

для побутових споживачів:

  • укладення договору про користування електричною енергією;
  • розірвання договору про користування електричною енергією;
  • внесення показників лічильника;
  • звірка розрахунків за електричну енергію;
  • перевірка рахунків за електричну енергію;
  • реструктуризація боргу за електричну енергію;
  • технічна перевірка засобу обліку;
  • експертиза засобу обліку;
  • встановлення багатотарифних лічильників, переведення на інший вид тарифу;
  • видача технічних умов про приєднання до електричних мереж;
  • нові підключення споживачів, які приєдналися до електричних мереж;
  • відновлення електропостачання після відключення;
  • погодження проектно-кошторисної документації;
  • виконання будівельно-монтажних робіт;
  • надання консультацій.

для інших споживачів (підприємств, установ, організацій, підприємців):

  • укладення договору про постачання електричної енергії;
  • розірвання договору про постачання електричної енергії;
  • виписка рахунків на оплату електричної енергії;
  • звірка розрахунків за електричну енергію;
  • перевірка рахунків за електричну енергію;
  • технічна перевірка засобу обліку;
  • параметризація засобу обліку;
  • встановлення багатотарифних електролічильників, переведення на інший вид тарифу;
  • заміна лічильників електричної енергії;
  • видача технічних умов про приєднання до електричних мереж;
  • нові підключення споживачів, які приєдналися до електричних мереж;
  • відновлення електропостачання після відключення;
  • погодження проектно-кошторисної документації;
  • виконання будівельно-монтажних робіт;
  • надання консультацій.

У Центрі обслуговування клієнтів консультуватимуть 12 працівників. Також центр обладнаний автоматизованою системою розподілу клієнтських потоків, так званою електронною чергою. Електронні табло інформують клієнтів в операційному залі про наявність і номери вільних менеджерів. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі. Про те, як користуватися новою системою підказує адміністратор, який постійно перебуває в залі. Крім того, в Центрі обслуговування клієнтів забезпечена можливість максимально комфортного очікування. 

Пріоритетний напрямок у діяльності «Волиньобленерго»  – це впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях і забезпечення оперативного зворотного зв'язку між спеціалістами товариства та клієнтами.

Ми працюємо для вас!

Адреса: м. Луцьк, вул. Лесі Українки, 16-А, 1-й поверх.

Телефон: 0 332-78-05-05 (багатоканальний).

Графік роботи: з понеділка до п'ятниці  8:00–17:00 без обіду.

Електронна скринька: Lcok@elektro.volyn.ua.