О С О Б И С Т И Й    К А Б І Н Е Т
П О Б У Т О В О Г О  С П О Ж И В А Ч А

С П Л А Т И Т И    O N L I N E
О С О Б И С Т И Й    К А Б І Н Е Т
С П О Ж И В А Ч А -

Ю Р И Д И Ч Н О Ї    О С О Б И

У Луцьку почала курсувати перша в Україні електромаршрутка

У Луцьку вперше в Україні випустили на маршрут повністю електричний автобус. Маршрутне таксі курсує відсьогодні рейсом №2, а проїзд в ньому коштує 1,5 гривні. – інформують «Волинські новини».

Над реалізацією проекту його організатори працювали близько року. Директор компанії-перевізника Юрій Девіцький зазначив, що найбільш затратним у плані часових ресурсів стало замовлення акумуляторних батарей для автобуса – їх чекали декілька місяців.

Для живлення електродвигуна автобуса використовуються ферум-літієві батареї, ресурс яких становить близько 10 років. На повному заряді автобус може проїхати у міському циклі до 250 кілометрів. Для того, аби повністю відновити заряд батареї, знадобиться 8 годин, якщо заряджати їх від мережі 220 вольт, або ж 5 годин, якщо від мережі в 360 вольт.

Водій автобуса каже, що в керуванні електромаршрутка суттєво легша за звичайний автобус. Адже замість ручної коробки передач, встановили тут варіатор (щось, на кшталт автоматичної КПП).

В автобусі лише дві педалі: газ та гальма, що суттєво спрощує керування в міському циклі. До слова, електроавтобус в рази тихіший, ніж автобус з двигуном внутрішнього згорання.

У салоні встановлена система автоматичного оповіщення про зупинки громадського транспорту, а також екран, на якому транслюватимуть новини, погоду тощо. Окрім того, в автобусі працює безпровідна мережа 3G Wi-Fi.

Швидкість на момент тесту становила близько 7 мегабіт – цього цілком достатньо для прослуховування музики в режимі он-лайн або ж навіть перегляду відео.

Що стосується вартості проекту, його розробники не називають конкретних цифр. Лише зазначають, що вартість перетворення звичайної маршрутки в електроавтобус вартує вдвічі менше, ніж вартість одного нового тролейбуса. Разом з тим, це обходиться суттєво дорожче за покупку нового дизельного «Богдана».

За матеріалами: volynnews.com

Прес-центр ПАТ «Волиньобленерго»