РЕЄСТРАЦІЯ

ПРИЄДНАННЯ


ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА

СПЛАТИТИ ONLINE
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
СПОЖИВАЧА -

ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

Нагороджено тисячного користувача «Особистого кабінету»!

ПАТ «Волиньобленерго» давно взяло курс на покращення стосунків «Товариство-Споживач-Товариство» і постійно намагається ставити цілі та завдання таким чином, щоб саме споживач підказував енергетикам правильніший шлях до їх вирішення. Одним із таких, безумовно, успішних кроків стало впровадження на сайті ПАТ http://energy.volyn.ua «Особистого кабінету».

Так, завдяки плідній роботі колективу інформаційно-аналітичного відділу ПАТ «Волиньобленерго», з 16 грудня 2014 року в «Особистому кабінеті  побутового споживача» електричної енергії  підключено можливість проведення оплати он-лайн платіжними картами у розділі кабінету «Кошти/Оплата послуг».

З першого ж дня роботи стало зрозуміло, що «Особистий кабінет» — це веб-сервіс, що надає абсолютно всю інформацію стосовно особового рахунку споживача. Особистий кабінет є первинним джерелом інформації, тому споживач отримує достовірні та точні дані про свої розрахунки, адже має змогу вносити усі дані сам!

І от, настав той приємний момент, коли  «Волиньобленерго» змогло привітати, так би мовити, ювілейного – тисячного сумлінного користувача «Особистого кабінету побутового споживача», який провів оплату за посередництвом електронної системи. Таким везунчиком став житель селища Любешова Олексій Іванович Оласюк.

Сказати, що чоловік був приємно вражений тим, що вітати його зібралися чи не всі, хто мав стосунок до впровадження електронної системи, то нічого не сказати. Так, вручаючи сертифікат на 1000 гривень на користування електроенергією, генеральний директор ПАТ «Волиньобленерго» Олександр Петрович Білець зазначив:

 -Ми завжди раді приємно дивувати споживача та дарувати йому подарунки. А тим паче – за допомогою новітніх впроваджень на сайті нашого товариства. Тож вітаючи вас, Олексію Івановичу, щиро сподіваюся, що перспективний задум під назвою «Особистий кабінет» стане гарною традицією як серед  побутових, так і серед юридичних споживачів.

У свою чергу пан Олексій подякував працівникам ПАТ «Волиньобленерго» за такий несподіваний та головне – необхідний подарунок. Разом із тим, 40-річний чоловік розповів, що про «Особистий кабінет» дізнався з промо-інформації, яка була надрукована на зворотньому боці платіжки за електроенергію.

 -Я покликав свою дружину Валентину і ми разом почали розбиратися, що ж то таке, - із посмішкою на вустах пригадує мешканець поліського райцентра Любешова. – Скажу відверто – нам стало вельми цікаво чи буде працювати така система, і чи буде воно відображатися у платіжках. Зареєструватися не склало зовсім ніяких труднощів, і ми з першого ж разу проплатили наш рахунок. Пройшов час, ми переконалися, що все працює, тому заплатили і вдруге, а квитанції тільки підтверджували, що в нас  усе сплачено. Тепер я з «Особистого кабінету» ані кроку, бо переконався на власному досвіді, що то є зручність, швидкість, об’єктивність, дієвість та велика економія часу.

Олексій Іванович також відверто сказав, що вважає електронний сервіс оплати не просто перспективним, а дуже необхідним саме у сільській місцевості.  Ба навіть у його рідному Любешівському районі є чимало віддалених населених пунктів, де стареньким значно простіше буде пропросити онука заплатити за світло за допомогою ноутбука чи смартфона, аніж добиратися до найближчого відділення, яке може бути і за 15, і за 30 км.

А сам, з його ж слів, більш радо використає свій час на тихому полюванні на білого гриба чи подивиться на дивані гру улюбленої луцької «Волині», аніж простоюватиме у довжелезних чергах.

Свято закінчилось аплодисментами, приємними побажаннями та позитивною фотосесією.