О С О Б И С Т И Й    К А Б І Н Е Т
П О Б У Т О В О Г О  С П О Ж И В А Ч А

С П Л А Т И Т И    O N L I N E
О С О Б И С Т И Й    К А Б І Н Е Т
С П О Ж И В А Ч А -

Ю Р И Д И Ч Н О Ї    О С О Б И

Громадська рада Рожищенського району високо оцінила роботу ПАТ «Волиньобленерго»

Доволі важлива подія в житті волинських енергетиків відбулася у п'ятницю 10 липня в актовій залі Рожищенської філії ПАТ «Волиньобленерго». Саме там на прохання Громадської ради при Рожищенській районній державній адміністрації було організовано виїзне засідання, на якому обговорювались актуальні питання підвищення тарифів, надання житлових субсидій, обслуговування населення району тощо.

У  засіданні брали участь заступник голови райдержадміністрації Антоніна Клімчук, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Ярослав Фандич, начальник Рожищенської дільниці Ківерцівського управління газового господарства Микола Ходзінський та директор Рожищенської філії ПАТ «Волиньобленерго» Микола Стасюк. Про знаковість зустрічі з представниками громади свідчить і той факт, що активними учасниками спілкування стали директор з комерційних питань ПАТ «Волиньобленерго» Дмитро Іванов і заступник директора з комерційних питань Оксана Гентіш.

Так, Микола Стасюк розповів про філію, якою керує, про те, які напрямки роботи вона виконує, як співпрацює зі споживачами, а також описав проблематику галузі в контексті сучасних непростих економічних реалій.

Оксана Любомирівна Гентіш ознайомила присутніх з новаціями, які пропонує споживачам «Волиньобленерго» - зокрема про можливість вести облік та розрахунок за допомогою Особистого кабінету побутового споживача та Особистого кабінету споживача - юридичної особи. Для цього було проведено презентацію за допомогою проектора.  Разом із тим, заступник директора з комерційних питань  поінформувала учасників Громадської ради про різні шляхи передачі та звірки показників лічильників електроенергії.

На запитання ж заступника голови РДА Антоніни Клімчук про необхідність щомісячного зняття показників лічильників, Оксана Гентіш відповіла, що наразі це є вимушена акція, яка допомагає отримувати реальну об’єктивну картину.

Також близько двох десятків представників громадських організацій Рожищенського району поцікавилися чому чергові диспетчери не завжди мають можливість надати консультацію додзвонювачу. На це теж отримали вичерпну відповідь про те, що телефонна розмова відволікає того-таки диспетчера, а це загрожує зриву роботи. Відтак, всю необхідну консультацію надає call-центр ПАТ «Волиньобленерго».

Проте найголовніший меседж, який почули представники «Волиньобленерго», - що їхня робота оцінюється доволі позитивно. Так, присутні надзвичайно  приязно відгукнулися про роботу Рожищенської філії щодо оперативності, підготовки документів, уваги та чуйності до відвідувачів та навіть  порядку на території підприємства. Ще споживачі дякували за те, що на відміну від інших служб, обленерго замінює зношені лічильники електроенергії на нові за власний кошт.

А чути слова щирої вдячності, погодьтеся, в нинішній нелегкий час дуже й дуже приємно. Тож працівники «Волиньобленерго» отримали потужний стимул для подальшого надання якісних послуг.

Прес-центр ПАТ «Волиньобленерго»