РЕЄСТРАЦІЯ

ПРИЄДНАННЯ


ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА

СПЛАТИТИ ONLINE
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
СПОЖИВАЧА -

ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

Генеральний директор ПАТ «Волиньобленерго» вкотре зустрівся із громадянами та вислухав їхні проблеми

Безпосереднє спілкування з людьми – то ціла наука, яка перманентно розвивається та удосконалюється. Далеко не кожен зможе вислухати, вникнути, зрозуміти та намагатися допомогти своєму співрозмовнику, особливо якщо бачити його вперше в житті.

Запис «Прийом громадян» - це не прості чорні букви на білому тлі у фойє ПАТ «Волиньобленерго». За тими словами стоїть щоденна, щогодинна, навіть щохвилинна праця наших енергетиків, які попри об’єктивні проблеми, економічні негаразди й подекуди жорстку критику, продовжують працювати без вихідних заради того, щоб у домівках горіло світло, у школах працювала техніка, а в медичних закладах безперебійно проводились операції…

От і цієї середи Володимир Купчак традиційно зустрічався з мешканцями різних районів Волині, які приїхали до нього на прийом. А послухати й записати у блокнот Володимиру Романовичу було що. Це й зрозуміло, адже інколи справді трапляються патові ситуації, які вирішити може тільки мудре управлінське рішення.

В деяких питаннях, що стосувалися конкретних завдань, гендиректору допомагав директор з технічних питань Володимир Перчук.

Насамкінець, генеральний директор ПАТ «Волиньобленерго» подякував громадянам за поради, зауваження, прохання та десь трохи навіть і скарги. За словами Володимира Романовича, тільки завдяки таким точковим зверненням мешканців усієї Волинської області можна вибудувати правильний і чіткий напрямок роботи та розвитку підприємства. Адже працюємо насамперед для споживача, тому саме споживач і повинен підказувати та допомагати енергетикам.

Прес-центр ПАТ «Волиньобленерго»