РЕЄСТРАЦІЯ

ПРИЄДНАННЯ


ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА

СПЛАТИТИ ONLINE
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
СПОЖИВАЧА -

ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТУ ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА ПАТ «ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО» - 1 РІК!

Річницю від початку повноцінного функціонування Особистого кабінету побутового споживача energy.volyn.ua/personal/ товариство вирішило відсвяткувати оригінально - шляхом опитування своїх споживачів, які протягом останнього року користувались функціями цього сервісу. Метою опитування (14 запитань) було визначити чи вдалось ПАТ «Волиньобленерго» запропонувати споживачам якісно нову послугу, отримати побажання, зауваження та пропозиції від безпосередніх користувачів.

Опитування користувачів Особистого кабінету проводилось у період з 21 грудня 2015 року по 10 січня 2016 року. У ньому брало участь 537 респондентів, що становить 7,2% від загальної кількості користувачів сервісу на Волині.

До слова, лише статистика активності споживачів за минулий рік свідчить про популярність сервісу:

  • станом на 01.01.2016 року кількість зареєстрованих користувачів досягла 7450 осіб, що становить 2,0% від загальної кількості споживачів електричної енергії у Волинській області;
  • за рік роботи сервісу користувачі провели 5100 платежів за спожиту електроенергію за його посередництвом на загальну суму понад 150 тис. грн.

Якщо узагальнювати результати опитування, то в цілому ми отримали наступну інформацію від своїх споживачів:

  • 83.8% користуються сервісом щомісяця;
  • 81% оцінили доступність інформації на Особистому кабінеті понад 8 балів по 10-бальній шкалі;
  • 85,7% оцінили зручність сервісу в понад 8 балів по 10-бальній шкалі;
  • 71,6% опитаних, отримали інформацію про ОК від працівників чи сервісів товариства, решта - від друзів та колег;
  • 10,6% звертались до філії через функцію ОК "Листування", серед яких 12,3% респондентів нажаль не отримали відповідь на звернення взагалі. Серед тих, хто все таки отримав відповідь - 15,8% незадоволених нею по 5-бальній шкалі (1-2 бали);
  • 45,8% користувались би Андроїд версією Особистого кабінету (за її впровадженні);
  • 29,2% користувачів проводили оплату через Особистий кабінет;
  • 88,8% вносять показання лічильника за посередництвом Сервісу;
  • 54,9% формують електронний рахунок на оплату в Особистому кабінеті;
  • 24,4% формували Акт звіряння в сервісі;
  • 125 споживачами надано пропозиції, які поділено на наступні позиції:
  • - подяка = 64 / 51,2%;
  • - негативний відгук = 6 / 4,8%;
  • - пропозиція = 35 / 28,0%;
  • - зауваження = 14 / 11,2%;
  • - питання = 6 / 4,8%.

Із основних відгуків та пропозицій можемо виділити найпоширеніші:

  • Дуже гарний сервіс. Проживаю в іншій області, а за світло в будинку матері проплачую у вас;
  • Пропозиція: в рахунку на оплату відображати номер лічильника;
  • Інформація хороша і функціонал зручний. Єдиний негативний випадок, що зустрівся – це відмова системи зареєструвати показники лічильника з причини перевищення середньомісячної норми. У холодну пору користувалися електрообігрівачами, що і призвело до більших фактичних показників. Думаю, в такому випадку достатньо просто попередити про це і не відмовляти в реєстрації фактичних показників. А так все супер;
  • Зробіть мобільні додатки на андроїд та айфон;
  • Трапляється, що сайт висне і не вантажиться, особливо в перші числа місяця;
  • Дуже зручно. Особистий кабінет економить час. Інформація оперативна та зрозуміла. Дякую! Успіхів компанії та процвітання. Побажання - зниження тарифів )));
  • После регистрации в личном кабинете никаких вопросов не возникает, все грамотно продумано. Спасибо;
  • Необхідно відмінити комісію при сплаті, оскільки це відлякує споживачів. Вважаю, що при варіанті без комісії кількість безпосередньої оплати була б значно вищою;
  • Все добре. Все задовольняє;
  • Зауважень немає, зручно мати особистий кабінет споживача. Дякую за сайт. Розумію за що плачу.

Додамо, що відповіді на питання, які були наведені користувачами в ході анонімного опитування будуть розміщені на сторінці веб-сайту ПАТ «Волиньобленерго» «Запитання-відповідь» - energy.volyn.ua/header/faq.php.

ПАТ «Волиньобленерго» щиро вдячне користувачам Особистого кабінету, які брали участь в опитуванні за надані відповіді. Отримана інформація є різноплановою, такою що надихає для подальших ідей працівників товариства. Звісно, є доля зауважень, які товариство зобов’язується детально проаналізувати і вжити відповідні заходи з метою забезпечення користувачів інформацією.

Повні результати опитування

Прес-центр ПАТ «Волиньобленерго»