О С О Б И С Т И Й    К А Б І Н Е Т
П О Б У Т О В О Г О  С П О Ж И В А Ч А

С П Л А Т И Т И    O N L I N E
О С О Б И С Т И Й    К А Б І Н Е Т
С П О Ж И В А Ч А -

Ю Р И Д И Ч Н О Ї    О С О Б И

Відтепер  «Телефон довіри» став ще ближчим до споживача


З метою удосконалення  реагування на звернення споживачів електричної енергії, в ПАТ «Волиньобленерго» підключили лінію «Телефону довіри» до обладнання кол-центру. Таким чином, якщо раніше важливу інформацію доводилось залишати на запис автовідповідача, то тепер абонента буде вислуховувати черговий оператор.

Незмінним залишаються надалі анонімність повідомлень та міський телефонний номер (0332) 28-35-35.

Додатково функціонуватимуть номери в містах: 
Луцьку - 78-24-24,
Ковелі - 7-13-13,
Нововолинськ - 6-31-31.

Крім того, з вище зазначених питань Ви можете телефонувати цілодобово на
єдиний номер «гарячої лінії» 0-800-21-01-31
(дзвінки зі стаціонарних та мобільних номерів телефонів – безкоштовні). 

 Нагадаємо, що повідомляти варто про:

  • розкрадання елементів електричних мереж, енергетичного обладнання;
  • позаоблікове використання електроенергії завдають значної шкоди як ПАТ «Волиньобленерго», так і споживачам (наприклад, якщо зловмисники викрадуть частину дротів повітряної лінії, то Товариство понесе фінансові збитки, а споживачі через дії крадіїв залишаються без електропостачання);
  • неналежне виконання службових обов’язків чи зловживання з боку працівників товариства.;
  • питання, що стосуються постачання та розрахунків за спожиту електричну енергію – споживачу необхідно повідомити свою контактну інформацію.

ПАТ «Волиньобленерго» гарантує повну конфіденційність таких дзвінків та забезпечить оперативне реагування на виявлені порушення.

Інформація або скарги, що надходять від споживачів, реєструються в спеціальному журналі, по кожному зверненню формується реєстраційно-контрольна картка, яка передається на розгляд керівництву товариства для визначення необхідних заходів, виконавців та чітких термінів виконання.

У разі підтвердження інформації вживаються заходи для припинення порушень, неправомірних дій (бездіяльності) працівників товариства, притягнення винних осіб до відповідальності. За результатами перевірок керівництвом ухвалюються відповідні рішення.

Письмові звернення надсилайте також на адресу support@energy.volyn.ua, ikc@energy.volyn.ua.

Прес-центр ПАТ «Волиньобленерго»