РЕЄСТРАЦІЯ

ПРИЄДНАННЯ


ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА

СПЛАТИТИ ONLINE
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
СПОЖИВАЧА -

ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

Центр обслуговування клієнтів «Волиньобленерго» відзначив сто днів роботи

Саме сьогодні лучанин Ігор Орлов став його сотим відвідувачем за день і отримав від енергетиків приємний сюрприз.

Центр обслуговування клієнтів запрацював наприкінці 2017 року якраз у день професійного свята енергетиків 22 грудня. Вже тоді і керівник підрозділу, і його працівники передбачали, що його послуги матимуть у споживачів неабиякий попит, адже тут в одному місці можна вирішити всі питання, пов'язані з  електропостачанням. Уже через місяць роботи сюди звернулися більш як три тисячі споживачів. А після того як у Центрі почали надавати послуги не тільки побутовим, а й юридичним споживачам, кількість відвідувачів ще зросла. За перших сто днів роботи їх кількість сягнула уже майже восьми тисяч.

От і в сотий день у Центрі людно. Початок місяця – «гаряча» пора для його працівників, адже чимало споживачів приходять, аби передати показники лічильника. Як розповідає начальник управління маркетингу та контролю якості послуг В'ячеслав Наумчук, найбільш затребуваними наразі є також консультації з приводу переукладання договорів на постачання електроенергії та переходу на двозонний облік. Тож зважаючи на популярність послуг Центру, сотого відвідувача не довелося довго чекати. На годиннику ще немає одинадцятої, а його поріг переступає «ювілейний» клієнт.

Ігор Орлов – лучанин, щомісяця приходить сюди, аби вчасно передати показник лічильника. Раніше, розповідає, робив це телефоном на номер «гарячої лінії», але відколи у центрі міста запрацював цей підрозділ, став його постійним відвідувачем. Подобається чоловіку швидке та якісне обслуговування, та й зручність розташування зіграла не останню роль у тому, що тепер користується послугами сервісу.

З нагоди першого символічного ювілею роботи Центру В'ячеслав Наумчук вручив Ігорю Орлову подарунок – набір енергоощадних ламп. Вітаючи щасливчика з таким виграшем, він наголосив, що ПрАТ «Волиньобленерго» закликає усіх споживачів переходити на бік енергоефективного споживання. А обраний подарунок цілком заслуговує бути першим кроком у прийнятті такого рішення. Ігор Орлов зізнався, що ніколи до сьогодні не ставав власником жодного виграшу, тож щиро подякував за приємну несподіванку працівникам Центру і пообіцяв і надалі користуватися його послугами.

Прес-центр ПрАТ «Волиньобленерго»