О С О Б И С Т И Й    К А Б І Н Е Т
П О Б У Т О В О Г О  С П О Ж И В А Ч А

С П Л А Т И Т И    O N L I N E
О С О Б И С Т И Й    К А Б І Н Е Т
С П О Ж И В А Ч А -

Ю Р И Д И Ч Н О Ї    О С О Б И

Особистий кабінет ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО - це веб-сервіс, що надає абсолютно всю інформацію стосовно Вашого особового рахунку.

У Особистому кабінеті Ви можете:

  • внести свої фактичні показники лічильника та побачити хронологію показів, які зняв працівник "Волиньобленерго" і сам споживач;
  • швидко дізнатися точну суму до сплати та сформувати рахунок для сплати в банку - нічого рахувати не потрібно;
  • проконтролювати чи надійшли від Вас сплачені кошти - щойно Ви зайдете до Особистого кабінету, відразу побачите чи є у Вас заборгованість або переплата;
  • миттєво сплатити за електроенергію через інтернет - платіж враховується негайно, і Ви відразу можете це побачити.

Особистий кабінет ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО є первинним джерелом інформації, тому Ви отримаєте достовірні та точні дані про свої розрахунки!

Для власників багатозонних лічильників Особистий кабінет є надзвичайно зручним інструментом.

Користуючись Особистим кабінетом, Ви назавжди забудете про складнощі розрахунків по зонах, адже нарахування суми до сплати в Особистому кабінеті проводиться автоматично після внесення поточних показань.

Користуватися особистим кабінетом безпечно.

Схема реєстрації та ідентифікації користувача у веб-сервісі
зводить нанівець вірогідність зловживання особистою інформацією сторонніми особами.

Обрані платіжні системи працюють за міжнародними стандартами безпеки, які
гарантують високий рівень захисту персональних даних користувачів.

Особистий кабінет ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО - це безкоштовний веб-сервіс.

Щоб зарєструватися у Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО потрібно знати № свого особового рахунку та останню суму, яку Ви сплатили за електроенергію.
Процедура реєстрації займає 1 хвилину.

Особистий кабінет ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО доступний практично цілодобово.

Винятком можуть бути лише короткочасні періоди, коли інформаційній системі, що забезпечує роботу Особистого кабінету, необхідна технологічна перерва.

Особистий кабінет ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО працює на базі сайту «Інтернет-магазин комунальних послуг» www.mega-billing.com, який розроблений незалежною від ПАТ «ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО» компанією «Мегасофт». Ця компанія добре відома в Україні як розробник білінгових систем з обліку електроенергії, води, природного газу.

Крім ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО, за допомогою сайту компанії «Мегасофт» онлайн-доступ клієнтам до своїх особових рахунків організували багато інших комунальних підприємств України з Криму, Київської, Закарпатської, Луганської, Дніпропетровської, Донецької, Миколаївської областей.

Інструкції із здійснення оплати за електроенергію в Особистому кабінеті та на веб-сайтах партнерів:

IPay - Інструкція по оплаті рахунку за електроенергію з Особистого кабінету

PayMaster - Інструкція по оплаті рахунку за електроенергію з Особистого кабінету

Portmone - Інструкція по оплаті рахунку за електроенергію з Особистого кабінету

Інструкція по оплаті за допомогою  сайту IPay

Інструкція по оплаті за допомогою сайту Portmone



Відповіді на запитання про Особистий кабінет та порядок розрахунків

«Як зареєструватися у Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО?»

«Як сформувати рахунок за електроенергію в Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО, щоб сплатити у відділенні банку?»

«Як сплатити за електроенергію онлайн у Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО?»

«Чому я не можу провести платіж через Особистий кабінет з платіжної карти?»

«Як передати показник лічильника?»

«Як змінилась форма рахунку сплати за  електроенергію?»

«Як змінився порядок розрахунків за спожиту електроенергію?»

«Я зареєструвався в Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО 2 місяці тому. Сьогодні намагаюся зайти - отримую повідомлення «Введено невірний логін або пароль». Чому система мене не пропускає?»

«Я не згоден із сумою заборгованості, що вказана в Особистому кабінеті, та хочу уточнити це питання. Як це зробити?»

«Я хочу, щоб у рахунку були вказані ті показання, які зараз показує мій лічильник. Як це зробити?»

------------------------------------------------------------------------------------------------------

«Як зареєструватися у Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО?»
1) Увійдіть на сторінку для реєстрації в Особистому кабінеті. Ознайомтеся з етапами реєстрації та натисніть «Почати реєстрацію»
2) Введіть номер особового рахунку з дев'яти цифр. Його можна знайти у договорі або в абонентській книжці. У наступному полі вкажіть суму останнього платежу за електроенергію.
 Якщо Ви новий клієнт ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО та ще жодного разу не сплачували за електроенергію, проставте відмітку навпроти пункту «Платежів ще не було» та вкажіть номер Вашого лічильника — він зазначений на лицьовій панелі приладу.
3) Натисніть кнопку «Далі». Ви перейдете на сторінку «Створення облікового запису». Введіть логін, пароль та адресу своєї електронної пошти.
4) Ознайомтеся з умовами користування та поставте позначку навпроти пункту «Я приймаю умови». Натисніть кнопку «Створити обліковий запис».
5) На сторінці «Активація облікового запису» з'явиться повідомлення, що на Вашу електронну адресу надіслано листа.
6) Увійдіть у свою електронну скриньку, відкрийте лист та перейдіть за посиланням. Тепер реєстрацію завершено. Ви можете зайти до свого «Особистого кабінету». 
7) На сторінці для входу введіть логін, пароль і натисніть кнопку «Увійти».

Вхід
Реєстрація



«Як сформувати рахунок за електроенергію в Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО, щоб сплатити у відділенні банку?»
Для сплати за електроенергію у відділенні банку потрібен рахунок. Його можна сформувати у Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО. Для цього необхідно спочатку внести поточні показання, а потім перейти до формування рахунку. Ось як це зробити.
1) Увійдіть до Особистого кабінету (якщо Ви не зареєстровані у цьому веб-сервісі, спочатку потрібно пройти процедуру реєстрації. Детальніше про реєстрацію)
2) Натисніть на банер «Занести показання», і Ви перейдете на сторінку для занесення показань.
3) Введіть цифри у поле «Нове показання», поставте позначку навпроти пункту «Створити рахунок при занесенні показань» та натисніть кнопку «Занести показання».
4) Щоб отримати рахунок для оплати у банку, перейдіть до пункту меню «Кошти => Оплата послуг». Поставте позначку навпроти пункту «Оплата у відділенні банку» та натисніть кнопку «Сформувати рахунок».
5) Файл з рахунком завантажиться на ваш комп'ютер.

Вхід
Реєстрація



«Як сплатити за електроенергію онлайн у Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО?»
Сплачувати за електроенергію дуже зручно в Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО. Для цього потрібно спочатку внести поточні показання лічильника, а потім перейти до сплати. Ось як це можна зробити.
1) Увійдіть до Особистого кабінету (якщо Ви не зареєстровані у цьому веб-сервісі, спочатку потрібно пройти процедуру реєстрації. Детальніше про реєстрацію).
2) Натисніть на банер «Занести показання», і Ви перейдете на сторінку для занесення показань.
3) Введіть цифри у поле «Нове показання» та натисніть кнопку «Занести показання».
4) Перейдіть до пункту меню «Кошти => Оплата послуг». Тут є можливість обрати одну з кількох платіжних систем. Ознайомтеся з умовами приймання платежів кожної з систем. Оберіть ту, умови якої Вас влаштовують та натисніть кнопку «Сплатити». У результаті Ви перейдете на спеціальну захищену сторінку обраної вами платіжної системи. Оплата через «ПРИВАТБАНК» відбувається без комісії.
5) Для оплати потрібно буде вказати дані платіжної картки — номер, термін дії та код. Дійте за інструкціями платіжної системи.
6) Після оплати платіжна система, через яку Ви здійснювали оплату, обов'язково надасть Вам квитанцію про сплату. Крім цього, квитанції про сплату онлайн через Особистий кабінет ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО зберігаються просто у Особистому кабінеті: дивіться пункт меню «Кошти => Платежі => Мої платежі через інтернет».

Вхід
Реєстрація



«Чому я не можу провести платіж через Особистий кабінет з платіжної карти?»
Загальні рекомендації в разі помилки при оплаті:
1) повторіть спробу трохи згодом;
2) використайте за наявності інший інтернет-браузер (Chrome, Opera тощо);
3) спробуйте за наявності іншу карту.

Найпоширенішими причинами неможливості проведення платежу в Особистому кабінеті є наступні:
- сума оплати менша за мінімалтьну (<5,00 грн.);
- недостатня кількість коштів на Вашій карті;
- термін дії картки закінчено;
- запит на оплату не дозволено платіжним шлюзом (швидше за все у Вашої картки відключена перевірка CVV2 коду. Зверніться в свій банк. Вам допоможуть включити перевірку CVV2 коду. Телефон служби підтримки клієнтів зазвичай вказаний на самій карті із зворотного боку.)
- транзакція не дозволена банком-емітентом (дане повідомлення означає, що банк, що випустив карту, відмовив у проведенні оплати. Найчастіше це обумовлено блокуванням картки для розрахунків через інтернет і встановленими лімітами. 90 % карт в Україні випускається з установленим лімітом, що забороняє оплату через Інтернет. Для вирішення цього питання, зателефонуйте в свій банк. Телефон вказаний на самій карті. Зазвичай із зворотного боку. По телефону Вам допоможуть змінити ліміти, на потрібні Вам. Ліміти можуть обмежувати як сам факт оплати через інтернет, так і максимальну разову суму оплати і максимальну добову суму оплати. Тому дізнайтеся всі ліміти пов'язаних з платежами через інтернет і попросіть встановити такі, які Вам підходять.)

Вхід
Реєстрація



«Як передати показник лічильника?»
Для подачі показників на 1 число місяця у товаристві реалізовуються наступні сервіси для споживачів:

  • Особистий кабінет споживача на веб-сайті:
1) Увійдіть до Особистого кабінету (якщо Ви не зареєстровані у цьому веб-сервісі, спочатку потрібно пройти процедуру реєстрації. Детальніше про реєстрацію).
2) Натисніть на банер «Занести показання», і Ви перейдете на сторінку для занесення показань.
3) Введіть цифри у поле «Нове показання» та натисніть кнопку «Занести показання».

Вхід
Реєстрація



  • Телефон філії;

  • Телефон кол-центру;
м. Луцьк та Луцький район 782424
м.Ковель та Ковельський район 71313
м.Нововолинськ 63131
решта районів Волинської області 0800210131

  • Електронна пошта абонентського відділу філії

  • Електронна пошта кол-центру support@energy.volyn.ua

При повідомленні показника лічильника електронною поштою або за будь-яким із вказаних номерів телефонів споживачу необхідно вказати: прізвище, ім'я, по-батькові, адресу, номер особового рахунку (міститься в рахунку на оплату) та власне показник лічильника (вводити необхідно тільки цілу частину числа; для багатозонного лічильника необхідно вказати показники по всіх зонах) та дату його зняття споживачем.

«Як змінилась форма рахунку сплати за  електроенергію?»


«Як змінився порядок розрахунків за спожиту електроенергію?»
    Взаємовідносини, що виникають між громадянами (далі - споживачі електричної енергії) та енергопостачальниками регулюються Правилами користування електричною енергією для населення, що затвердженні постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 1999 р. N 1357 (зі змінами, зокрема внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2016 року N591) (далі - Правила).
    Правилами визначено (п.20), що розрахунковим періодом для встановлення розміру оплати спожитої електричної енергії є календарний місяць.
    Порядок розрахунків за електричну енергію з побутовими споживачами передбачає, що у випадку відсутності показів на 1-ше число місяця, до стандартного нарахування додатково проводяться «планові» донарахування за період від кінцевого зняття показників до кінця місяця, виходячи з середньодобового споживання (середньодобове споживання визначається виходячи з даних про покази засобу обліку, зафіксовані між двома послідовними зняттями, та кількості днів між цими зняттями показів). У наступному місяці проводиться перерахунок обсягу спожитої електричної енергії відповідно до фактичних показань приладу обліку між зняттям показів.
    Кількість спожитої електроенергії між зняттям показів і надалі розрахунковим шляхом поділяється між періодами дії кожного календарного місяця за формулою:

Еі = (Екінц - Епопер) / Кзняття * Кі,

де Еі – обсяг споживання електроенергії за частину і-того місяця (попереднього зняття показів);
Екінц– покази засобу обліку, зафіксовані в розрахунковому місяці;
Епопер– покази засобу обліку, зафіксовані в попередньому місяці;
 Кзняття– календарна кількість днів між зняттям показів (дата кінцевого зняття показів не включається);
Кі– календарна кількість днів частини і-того місяця, за який визначається обсяг споживання.

     При зміні алгоритму розрахунку обсягу споживання електричної енергії порядок застосування тарифів не змінюється.
 

Приклад алгоритму розподілу споживання з донарахуванням до кінця місяця
 за жовтень 2016 року:

Зняття показів:
23.09.2016 – показник 14028
25.10.2016 – показник 14225
Спожито електроенергії = 197 кВт.год.

Розрахунок середньодобового споживання електроенергії за період між знятими показами:
197  кВт.год. / 32 днів = 6,16 кВт.год.

Розрахунок обсягу  спожитої електроенергії з 23.09.2016 до 01.10.2016 (не включно):
6,16 * 8 днів = 49  кВт.год.
Розрахунковий показник на 01.10.2016 – 14077 (=14028+49).
Розрахунок обсягу спожитої електроенергії з 01.10.2016 до 25.10.2016 (не включно):
6,16 * 24 дні = 148 кВт.год.

Приклад алгоритму «планового» донарахування в жовтні 2016 року (до 01.11.2016):

Середньодобове споживання електроенергії 6,16 кВт.год. (визначається між останніми двома послідовно знятими показами)
Розрахунок обсягу спожитої електроенергії з 25.10.2016 до 01.11.2016 (не включно):
6,16 * 7 днів = 43  кВт.год.

Розрахунковий показник на 01.11.201614268 (=14225+43).

Вартість спожитої електроенергії у жовтні 2016 р. (191 кВт.год) становить:

148*0,714+2*0,714+41*1,29 = 159,99 грн

за листопад 2016 року:

Зняття показів:
25.10.2016 – показник 14225
23.11.2016 – показник 14425
Спожито електроенергії = 200 кВт.год.

Розрахунок  середньодобового споживання електроенергії за період між знятими показами:
200  кВт.год. / 29 днів = 6,9 кВт.год.

Розрахунок обсягу  спожитої електроенергії з 25.10.2016 до 01.11.2016 (не включно):
6,9 * 7 днів = 48 кВт.год.
Розрахунковий показник на 01.11.2016 – 14273 (=14225+48).

Розрахунок обсягу спожитої електроенергії з 01.11.2016 до 23.11.2016 (не включно):
6,9 * 22 дні = 152 кВт.год.

Приклад алгоритму «планового» донарахування в листопаді 2016 року (до 01.12.2016):

Середньодобове споживання електроенергії 6,9 кВт.год. (визначається між останніми двома послідовно знятими показами)
Розрахунок обсягу спожитої електроенергії з 23.11.2016 до 01.12.2016 (не включно):
6,9 * 8 днів = 55 кВт.год.
Розрахунковий показник на 01.12.201614480 (=14425+55).

Вартість спожитої електроенергії у листопаді 2016 р. (207 кВт.год) становить:
150*0,714+2*1,29+55*1,29 = 180,63 грн.

Перерахунок «планового» нарахування у жовтні  2016 (з 25.10.2016 до 01.11.2016 (не включно))
згідно фактичних показів:
48 кВт.год. – 43 кВт.год.= +5 кВт.год.

Вартість спожитої електроенергії у жовтні з врахуванням фактичного споживання в жовтні 2016 р. (191+5=196 кВт.год) становить:
150*0,714+41*1,29+5*1,29 = 166,44 грн

«Я зареєструвався в Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО 2 місяці тому. Сьогодні намагаюся зайти - отримую повідомлення «Введено невірний логін або пароль». Чому система мене не пропускає?»
Якщо Ви раніше реєструвалися в Особистому кабінеті на сайті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО і пройшли процедуру реєстрації до кінця (тобто перейшли по надісланому Вам на електронну пошту посиланню, підтвердивши тим самим правильність Вашої електронної адреси), ретельно перевірте дані, які Ви вказуєте під час входу: логін і пароль. Має значення як мова введення даних (російська, українська, англійська), так і регістр букв (верхній або нижній).
У разі, якщо Ви впевнені, що ввели всі дані правильно, але увійти до свого Особистого кабінету не можете — зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки Особистого кабінету: support@mega-billing.com.

«Я не згоден із сумою заборгованості, що вказана в Особистому кабінеті, та хочу уточнити це питання. Як це зробити?»
Якщо Ви не згодні з розрахунками, які бачите у Особистому кабінеті ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО на сторінці «Абон.книжка», зверніться до будь-якого центру обслуговування клієнтів ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО. Такі питання зручніше з'ясовувати на особистій зустрічі.
Обов'язково візьміть із собою паспорт, довідку про ідентифікаційний номер, квитанції про сплату за електроенергію (усі, що є). Якщо Ви пільговик — знадобиться також посвідчення про надання пільги та довідка із ЖЕО про склад сім'ї.

«Я хочу, щоб у рахунку були вказані ті показання, які зараз показує мій лічильник. Як це зробити?»
Для того, щоб створити актуальний рахунок потрібно:
зайти в Особистий кабінет ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО, використовуючи Ваш логін і пароль;
на сторінці «Загальна інформація» натисніть посилання «Занести показання» або перейдіть у розділ «Товар => Показання» та натисніть посилання «Занести показання»;
встановіть позначку у пункті «Створити рахунок при занесенні показань» і вкажіть поточні показання Вашого лічильника;
натисніть кнопку «Занести показання»;
програма розрахує необхідний платіж, відповідно до показань лічильника, тарифу та (якщо є) пільг, і сформує рахунок для сплати, який можна зберегти на свій комп'ютер та роздрукувати.
Сума для розрахунку за електроенергію формується, виходячи з показань лічильника, зафіксованих на перше число місяця. Фактично Ви будете сплачувати різницю показань лічильника за один календарний місяць. Тому для коректних розрахунків важливо вносити показання лічильника саме станом на перше число місяця.