Бережіть здоров’я – передавайте покази віддалено!

27.03.2020

Щоб захистити клієнтів та працівників від поширення COVID-19, у ПрАТ «Волиньобленерго» обслуговують споживачів в умовах дистанційної комунікації.

Під час карантину компанія обслуговує клієнтів винятково дистанційно: електронним зв’язком, телефоном, за допомогою онлайн-сервісів та послуг. Віддалено подати заяву про приєднання до електричних мереж та відстежити реалізацію приєднання можна за посиланням (для подання заявки потрібно зареєструватися в особистому кабінеті). Щоб передати звернення, документи, покази електролічильника, у всіх філіях «Волиньобленерго» та Центрі обслуговування клієнтів розміщені спеціальні скриньки.

Важливо! Із 30 березня до 3 квітня триватиме прийом показів побутових споживачів, 1–3 квітня – юридичних осіб.     

Віддалено передавати покази юридичний споживач може в особистому кабінеті юридичної особи. Не виходячи із дому, в онлайн-сервісі із свого комп’ютера, ноутбука чи смартфона зручно формувати рахунки та акти. Зателефонуйте в Центр обслуговування клієнтів на номери (0332) 78-05-27, +38 067-820-35-04 для дистанційної підготовки додаткової угоди та отримання коду реєстрації.

Фото акта фіксації показів із підписом та печаткою можна надіслати на Viber +38 068 40 30 388 незалежно від філії.

Щоб вчасно передати покази, побутовий споживач уже зараз може максимально просто доєднатися до  «Вайбер»-бота або зареєструватися в особистому кабінеті побутового споживача, завантажити у смартфон мобільний додаток «Особистий кабінет «Волиньобленерго» з Google Play .

Також віддалено покази приймають за допомогою SMS на номер 093-177-00-67, через «Телеграм»-бот  @pokazy_lutsk_bot, електронною поштою pokazy@energy.volyn.ua або за номером  кол-центру 0-800-21-01-31 чи за місцевими телефонними номерами.

 

Користуйтеся онлайн-сервісами та бережіть себе!

Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"