Телефонуєте у кол-центр передати показ? Натискайте «2»!

01.10.2020

Кол-центр ПрАТ «Волиньобленерго» цілодобово приймає дзвінки від споживачів електричної енергії, проте у період передачі показів зростає навантаження на канали зв'язку та операторів кол-центру, через що в споживачів можуть виникнути труднощі із додзвоном.

Близько 20 тисяч дзвінків на день, понад 60 дзвінків на черзі щохвилини – у такому режимі відбувається прийом показів електролічильників в два останні та перші три дні місяця. Звичайно, опрацювати всі дзвінки операторам зовсім непросто, адже більшість споживачів звикли передавати покази саме операторові.

Для полегшення додзвону саме для передачі показів електролічильника важливо натиснути цифру «2» у голосовому меню самообслуговування. Адже ця лінія посилюється залученням більшої кількості операторів у період подачі показів. Зверніть увагу, що цифру «2» можна натиснути відразу під час привітання і не обов'язково прослуховувати голосове меню повністю.

Крім того, щоб не стояти в телефонній черзі і не чекати з'єднання з оператором, потрібно лише подзвонити на номери:
(068) 478-48-48 Kyivstar;
(095) 478-48-48 Vodafone;
(0332) 78 48 48.
і скористатися підказками голосового меню.

Для зручності клієнтів працює ряд альтернативних можливостей для передачі показів лічильників.

Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"