Як передати покази лічильника


Прийом показів стартує за два календарні дні до кінця розрахункового місяця
завершується на третій календарний день наступного.


Передати покази електролічильника побутового споживача
у три кліки без реєстрації

Зверніть увагу! При передачі показів значення після коми вказувати не потрібно.

Дочекайтеся повідомлення про успішне внесення вгорі сторінки.

Звичайний лічильник
Поля позначені "*" - є обов'язковими

Поля позначені "*" - є обов'язковими

Поля позначені "*" - є обов'язковими

 

Під час карантину покази юридичних споживачів приймаються дистанційно :

Щоб передати покази юридичного споживача під час карантину:

Також віддалено передавати покази, формувати рахунки та акти можна в  особистому кабінеті юридичної особи для цього зателефонуйте в Центр обслуговування клієнтів за номерами (0332) 78-05-27 (Стаціонарний), +38 067 820 35 04 (Київстар), +38 066 251 47 36 (Vodafone) для дистанційної підготовки додаткової угоди та отримання коду реєстрації.

Сканкопію або фото акту фіксації показів із підписом та печаткою можна також передати на будь яку з електронних адрес:

Передати покази можна за допомогою телефонних номерів компанії, або відправивши сканкопію акта фіксації показів із підписом та печаткою на електронну пошту:  

Контакти філій для передачі показів

Іваничівська філія

Побутові споживачі: 067-361-83-53, (03372) 2-18-03.

Юридичні споживачі: 096-743-53-27, (03372) 2-15-43.

Онлайн-консультація : fiva.vze@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Горохівська філія

Побутові споживачі: 067-361-85-22, (03379) 2-14-08, (03379) 2-22-63.

Юридичні споживачі: 067-361-82-86,  (03379) 2-26-04.

Онлайн-консультація: fgor.vze@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Камінь-Каширська філія

Побутові споживачі: 067-828-74-47, (03357) 2-39-93.

Юридичні споживачі: 067-361-85-82, (03357) 2-21-28,  (03357) 2-35-57.

Онлайн-консультація: fkam.vze@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Ковельська філія

Побутові споживачі: (03352) 7-14-20, (03352) 7-14-07.

Юридичні споживачі: (03352) 7-19-52.

Онлайн-консультація: fkov.vze@energy.volyn.ua.

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Маневицька філія

Побутові споживачі: (03376) 2-17-54, 067-361-83-22, 067-361-83-26.

Юридичні споживачі: (03376) 2-11-34.

Онлайн-консультація: fman.vze@energy.volyn.ua.

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Володимир-Волинська філія

Побутові споживачі: (03342) 3-53-21, (03342) 2-13-60, (03342) 3-53-21.

Юридичні особи: (03342) 3-56-31.

Онлайн-консультація: fvvol.av@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Любешівська філія

Побутові споживачі: (03362) 2-11-54, (03362) 2-11-53, (03362) 2-13-04.

Юридичні особи: (03362) 2-12-89.

Онлайн-консультація: flbv.vze@energy.volyn.ua    

Viber +38 068 40 30 388

 

Луцька міська філія

Побутові споживачі: (0332) 24-23-07, (0332) 24-23-90, (0332) 72-00-70, 72-00-25.

Юридичні споживачі: (0332) 24-82-67.

Онлайн-консультація: flm.vze@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Любомльська філія

Побутові споживачі: (03377) 2-40-83, 067-361-83-15.

Юридичні споживачі: (03377) 2-33-68,  067-712-37-36.

Онлайн-консультація: flub.vze@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Шацький РЕМ

Побутові споживачі: (03355) 2-10-01.

Юридичні особи: (03355) 2-33-68.

Онлайн-консультація: fshatsk.av@energy.volyn.ua.

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Локачинська філія

Побутові споживачі: (03374) 2-12-97, (03374) 2-10-39.

Юридичні особи: (03374) 3-01-82.

Онлайн-консультація: flok.vze@energy.volyn.ua.

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Нововолинська філія

Побутові споживачі: (03344) 3-03-82, 067-826-57-87.

Юридичні особи:  (03344) 4-07-01, 066-255-33-08.

Онлайн-консультація: fnov.vze@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Луцька районна філія

Побутові споживачі: (0332) 26-36-60.

Юридичні споживачі: (0332) 26-16-29.

Онлайн-консультація: flr.vze@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Старовижівська філія

Побутові споживачі: (03346) 3-01-72.

Юридичні особи: (03346) 3-03-16.

Онлайн-консультація: fstv.vze@energy.volyn.ua  

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Турійська філія

Побутові споживачі: (03363) 2-12-75.

Юридичні особи: (03363) 3-01-78.

Онлайн-консультація: ftur.vze@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Ратнівська філія

Побутові споживачі: 067- 82 4-88-74,  (03366) 2-13-48,  (03366) 2-13-57.

Юридичні особи: 097-460-17-98,  (03366) 2-29-58.

Онлайн-консультація: frat.vze@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Ківерцівська філія

Побутові споживачі: (03365) 2-13-60, (03365) 2-27-95.

Юридичні особи: (03365) 2-21-43, (03365) 2-11-57.

Онлайн-консультація: fkiv.vze@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

 

Рожищенська філія

Побутові споживачі: (03368) 2-13-37, (03368) 2-38-56.

Юридичні особи: (03368) 2-12-42, (03368) 2-38-56.

Онлайн-консультація: froz.vze@energy.volyn.ua

Viber +38 068 40 30 388 (виключно для передачі актів фіксації показників юридичних споживачів, консультації по даному номеру не надаються)

  


Через мобільний додаток

Покрокова інструкція передачі показів за допомогою мобільного додатку «Особистий кабінет побутового споживача»

Для роботи з мобільним додатком потрібно попередньо зареєструватися  в особистому кабінеті побутового споживача (Інструкція). Цей додаток призначений тільки для внесення показів. Інформацію про поточну заборгованість можна побачити в Особистому кабінеті побутового споживача Постачальника.

Завантажте мобільний додаток «Особистого кабінету побутового споживача» з Google Play та встановіть його на смартфон. Для цього перейдіть за посиланням https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.services.osr.vl або відскануйте QR-код:


Для початку роботи натисніть кнопку «Розпочати» і Ви потрапите у вікно, де необхідно ввести логін та пароль для входу в Особистий кабінет ПрАТ «Волиньобленерго».

Якщо Ви не зареєстровані в Особистому кабінеті – натисніть кнопку «Реєстрація», після чого у Вашому браузері в смартфоні відкриється сайт, де можна зареєструватися в Особистому кабінеті.

Процедура реєстрації аналогічна реєстрації в Особистому кабінеті, описаній в Інструкції для роботи в Особистому кабінеті (посилання на наш сайт).

Якщо Ви забули свій логін або пароль – натисніть кнопку «Забули логін та пароль», після чого у Вашому браузері в смартфоні відкриється сторінка, де можна провести процедуру відновлення логіна або пароля, яка аналогічна описаній в Інструкції для роботи в Особистому кабінеті http://energy.volyn.ua/main/files/ok-home.pdf .

 

Для входу в Особистий кабінет у відповідних вікнах введіть логін та пароль до Вашого особистого кабінету побутового споживача ПрАТ «Волиньобленерго».

Потім натисніть кнопку «Увійти» і Ви потрапите у вікно, де будуть відображені дані про Ваш особовий рахунок, адресу, номер вашого лічильника. Також там будуть відображатися останні зафіксовані покази на вашому лічильнику та нараховане споживання.

Для внесення нових показів натисніть кнопку «Внести показання».

В новому вікні у відповідних полях необхідно ввести покази лічильника та дату, на яку знято покази, і натиснути кнопку «Внести».

Для прикладу використано особовий рахунок з встановленим двозонним лічильником.

Після введення показів лічильника для підтвердження даних потрібно натиснути кнопку підтвердження на клавіатурі смартфона.

<

Після введення показів вкажіть дату, на яку були знято покази – для цього потрібно вибрати вікно «Дата показань», потім в календарі, який з’явиться на екрані, вказати відповідну дату та натиснути кнопку «ОК».

Після внесення всіх даних перевірте достовірність внесеної інформації – якщо Ви помітили помилку, то на цьому етапі її ще можна виправити.

Якщо покази введено правильно – натисніть кнопку «Внести», після чого дані про покази та дату їхнього зняття буде передано в базу даних, а на екрані з’явиться відповідне повідомлення.

В один день у споживача можуть бути зафіксовані тільки одні покази, про що на екран буде виводитися відповідне повідомлення (якщо Ви спробуєте ввести покази ще раз).

Якщо в процесі внесення показів була допущена помилка, наприклад, нові покази менші від уже існуючих у базі, то на екран виводиться текст про помилку і покази в обробку братися не будуть.

Якщо покази були передано і зафіксовано в базі даних, але Ви бажаєте їх виправити – для цього необхідно звернутися на філію ПрАТ «Волиньобленерго», яка обслуговує Ваш населений пункт.

Після внесення показників Ви також можете дізнатись суму заборгованості, яка буде нарахована згідно переданих показників. Для цього у вікні, де відображена загальна інформація про особовий рахунок споживача та останні зафіксовані покази, потрібно натиснути строку «Перейти до постачальника» у вікні «Ви знаходитесь у додатку оператора системи розподілу» - після цього Ви потрапите в мобільний додаток Постачальника ТОВ «ВЕЗ».

  


Через Viber

Покрокова інструкція передачі показників за допомогою Viber

Приєднайтесь до Viber-бота, просто відскануйте QR-код або перейдіть за посиланням: viber://pa?chatURI=botvoe

 Покрокова інструкція передачі показників за допомогою Viber

  


Через особистий кабінет споживача - energo.volyn.ua/home

Покрокова інструкція, як передати покази через Особистий кабінет
Увага !
Через Особистий кабінет Побутового споживача ПрАТ «Волиньобленерго» можна ТІЛЬКИ передати покази.
Дані про заборгованість Ви можете взнати в свого Постачальника.

Для внесення показів зайдіть в свій Особистий кабінет.

Особистий кабінет вхід


Після того, як Ви введете свій логін та пароль і натиснете кнопку «Увійти» у Вас відкриється вікно з загальною інформацією про особовий рахунок.

Особистий кабінет інформація


Натиснувши в даному вікні кнопку «Занести показання» Ви відкриєте наступне вікно, в якому і потрібно вносити покази та дату зняття показів.

Особистий кабінет покази


Для прикладу використано особовий рахунок з двозонним лічильником.

У відповідні комірки (в прикладі – це комірки для зони День і Ніч) потрібно покази лічильника, а у комірці з датою - вибрати дату зняття показів. Обов’язково перевірте достовірність внесених показів - якщо покази занесено вірно, то натисніть кнопку «Занести показання», після чого Ваші покази будуть зафіксовані базі даних.

В один день у споживача можуть бути передано тільки одні покази, якщо покази були передано і зафіксовано в базі даних, але Ви бажаєте їх виправити – для цього необхідно звернутися на філію ПрАТ «Волиньобленерго», яка обслуговує Ваш населений пункт.

Через Особистий кабінет можна вносити покази будь-якого числа протягом місяця – всі ці покази будуть враховані при розрахунку спожитої електроенергії в поточному розрахунковому місяці.

Щоб нарахування за календарний місяць відбувалося саме по внесеним Вами показам, їх необхідно фіксувати в базі першого числа календарного місяця, наступного за розрахунковим. Крім того, покази, внесені за два дні до початку нового місяця та в перші три дні нового місяця вважаються такими, що передані на 1 число місяця.

Якщо покази були внесені в інші дні місяця – то нарахування буде відбуватися згідно показів, розрахованих програмою на перше число місяця з врахуванням наданих споживачем показів. Після отримання реальних показів в наступному місяці, заборгованість, отримана згідно розрахованих показів, буде скоригована в більшу або меншу сторону в залежності від реальних показів.

 


За допомогою SMS на номер 093-177-00-67

Покрокова інструкція, як передати покази за допомогою SMS

1. Спочатку необхідно зареєструвати ваш номер телефону в системі.

Для реєстрації на номер 093-177-00-67 потрібно надіслати SMS-повідомлення (вартість SMS-повідомлення згідно із діючими тарифами вашого оператора) з таким текстом: «№ особового рахунка*№ будинку*номер лічильника».

Приклад: 521000001*125*9312

 

Приклад: 521000001*125*9312

*     якщо ви проживаєте в багатоквартирному будинку, теж вказуйте тільки номер будинку без номеру квартири;

** номер лічильника Ви можете знайти на лицьовому боці Вашого лічильника обліку електроенергії або звернувшись в Центр обслуговування клієнтів або у місцеву філію ПрАТ «Волиньобленерго», яка вас обслуговує.

2. Oчікуєте SMS з підтвердженням реєстрації.

 У відповідь на SMS, яку ви надіслали на першому етапі, вам надійде підтвердження реєстрації –  повідомлення з текстом «Зареєстровано особовий рахунок 5ХХХХХХХХ».

На фото приклад повідомлення про успішну реєстрацію в системі
На фото приклад повідомлення про успішну реєстрацію в системі

SMS-підтвердження реєстрації, як правило, приходить одразу. Якщо таке SMS не надійшло, можливо, ви зробили помилку у першому етапі. Переконайтеся, будь ласка, що формат надісланого SMS-повідомлення та адресат відповідають наведеному вище розділу інструкції.

3. Передача показів лічильника.

Щоб передати покази лічильника, потрібно надіслати SMS-повідомлення на вже знайомий номер 093-177-00-67 з текстом:

• для однозонного приладу обліку1# покази приладу обліку
Приклад:1#75420

• для двозонного приладу обліку: 1# покази приладу обліку день/ніч
Приклад: 1#1250/1730

• для тризонного приладу обліку: 1# покази приладу обліку пік/напівпік/ніч
Приклад: 1#1324/125/444

Вартість SMS-повідомлення згідно із діючими тарифами вашого оператора.

 

На фото приклад повідомлення про успішну реєстрацію в системі
На фото приклад повідомлення про успішну реєстрацію в системі

SMS-підтвердження реєстрації, як правило, приходить одразу. Якщо таке SMS не надійшло, можливо, ви зробили помилку у першому етапі. Переконайтеся, будь ласка, що формат надісланого SMS-повідомлення та адресат відповідають наведеному вище розділу інструкції.

3. Передача показів лічильника.

Щоб передати покази лічильника, потрібно надіслати SMS-повідомлення на вже знайомий номер 093-177-00-67 з текстом:

• для однозонного приладу обліку1# покази приладу обліку
Приклад:1#75420

• для двозонного приладу обліку: 1# покази приладу обліку день/ніч
Приклад: 1#1250/1730

• для тризонного приладу обліку: 1# покази приладу обліку пік/напівпік/ніч
Приклад: 1#1324/125/444

Вартість SMS-повідомлення згідно із діючими тарифами вашого оператора.

На фото приклад повідомлення для двохзонного електролічильника
На фото приклад повідомлення для двохзонного електролічильника

Звертаємо увагу, що покази приладів обліку, зазначені у SMS-повідомленні, реєструватимуться датою надходження повідомлення.

Якщо у вас є кілька особових рахунків, для користування SMS-сервісом додатково використовується три останні цифри з номеру особового рахунка. Наприклад, для особового рахунка 521000001 потрібно подати показник 1258 відповідно текст повідомлення матиме вигляд «001*1#1258», для особового рахунка 538999125 потрібно подати показник 5963, тому необхідно вводити «125*1#5963».

Зверніть увагу !!!

ПрАТ «Волиньобленерго» є Оператором Системи Розподілу і, згідно Законодавства України, не володіє інформацією про поточну заборгованість споживачів. За інформацією про заборгованість звертайтеся до свого Постачальника.

Якщо у вас виникатимуть труднощі із передачею показів, ви можете звернутися за  допомогою до працівників Центру обслуговування клієнтів або у місцеву філію ПрАТ «Волиньобленерго», яка вас обслуговує.

 


Електронною поштою - pokazy@energy.volyn.ua

Покрокова інструкція передачі показників за допомогою електронної пошти:

Адреса електронної пошти для передачі показників - pokazy@energy.volyn.ua

Починаючи з 01.10.2019 р. обробляти інформацію, надіслану поштою, буде робот, тому для максимальної ймовірності потрапляння Ваших показів в обробку необхідно чітко дотримуватися інструкції передачі даних.
Для того, щоб подати показник, необхідно зазначати Ваші дані у форматі:

«Особовий рахунок»#«Показник»

  • особовий рахунок – це дев'ятизначний цифровий код, який починається на 5 (особовий рахунок можна дізнатись з рахунку за електроенергію, з договору, на квитанції або у відповідній філії Товариства) - 5ХХXXXXXX;
  • показник – це показник приладу обліку на дату зняття показів.

Приклад повідомлення:
500000001#8359
(500000001 – особовий рахунок, 8359 – показник лічильника)

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати наступним чином:
Двозонні  лічильники: у повідомленні потрібно вказати чотири значення у форматі:

«Особовий рахунок#Показник_День/Показник_Ніч»

  • особовий рахунок – це дев'ятизначний цифровий код 5ХХXXXXXX;
  • показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату зняття показів;
  • показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату зняття показів;

Приклад повідомлення для двозонного приладу обліку:
500000002#125/101
(500000002 – це особовий рахунок,  125 – показник День,  101 – показник Ніч)

 Тризонні лічильники: у повідомленні потрібно вказати чотири значення у форматі: 
«Особовий рахунок#Показник_Пік/Показник_Напівпік/Показник_Ніч»

  • особовий рахунок – це дев'ятизначний цифровий код 5ХХXXXXXX;
  • показник_Пік – показник пікової  зони приладу обліку на дату зняття показів;
  • показник_Напівпік – показник напівпікової зони приладу обліку на дату зняття показів;
  • показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату зняття показів.

Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
500000003#250/75/90
(500000003 – це особовий рахунок, 250 – показник Пік, 75 – показник Напівпік, 90 – показник Ніч)

Повідомлення з показами повинно бути написане тільки в тілі листа. Передавати потрібно тільки поточні покази, покази попередніх період до уваги не приймаються. В одному листі можна передавати будь-яку кількість показників, кожен наступний показник повинен починатися з нового рядка, але всі вони повинні бути відображені у відповідному форматі, описаному вище. Не потрібно прикріплювати до листа додаткові файли з показами – такі листи оброблятися не будуть. Дата отримання листа буде вважатися датою зняття показів, крім двох днів до закінчення місяця та трьох днів з початку нового місяця – покази, отримані в цих межах, будуть фіксуватися як покази станом на перше число нового місяця.

Ваш особовий рахунок Ви можете знайти в договорі, в квитанції за електроенергію, яку Ви отримуєте щомісяця або Ви можете звернутися на філію ПрАТ «Волиньобленерго» чи до Центру обслуговування клієнтів.

Дана електронна пошта - pokazy@energy.volyn.ua- призначена тільки для передачі показників. Для переписки користуйтеся електронною поштою філій ПрАТ «Волиньобленерго»:

Володимир-Волинська філія

fvol.av@energy.volyn.ua

Горохівська філія

fgor.av@energy.volyn.ua

Іваничівська філія

fiva.av@energy.volyn.ua

Камінь-Каширська філія

fkam.av@energy.volyn.ua

Ківерцівська філія

fkiv.av@energy.volyn.ua

Ковельська філія

fkov.av@energy.volyn.ua

Локачинська філія

flok.av@energy.volyn.ua

Луцька районна філія

flr.av@energy.volyn.ua

Луцька міська філія

flm.av@energy.volyn.ua

Любешівська філія

flbv.av@energy.volyn.ua

Любомльська філія

flub.av@energy.volyn.ua

Маневицька філія

fman.av@energy.volyn.ua

Нововолинська філія

fnov.av@energy.volyn.ua

Ратнівська філія

frat.av@energy.volyn.ua

Рожищенська філія

froz.av@energy.volyn.ua

Старо­вижівська філія

fstv.av@energy.volyn.ua

Турійська філія

ftur.av@energy.volyn.ua

Шацький РЕМ Любомльської філії

fshatsk.av@energy.volyn.ua

 


Телеграм - @pokazy_lutsk_bot

Покрокова інструкція передачі показів за допомогою Telegram:
В споживачів тепер є можливість передати покази за допомогою месенджера Telegramm. Для цього потрібно зареєструватися в месенджері та знайти через пошук бот, за допомогою якого і можна вносити покази. Для цього наберіть у вікні пошуку месенджера Telegram «Показники лічильника Волиньобленерго» або @pokazy_lutsk_bot і після того як бот буде знайдено, підключіть його.
УВАГА! 
Telegram-бот призначений ТІЛЬКИ для передачі показників лічильника!

Мал.1
Для початку роботи натисніть кнопку «Розпочати» або, якщо активне поле введення символів, наберіть «/start» та натисніть ввід.

Мал.2
Відкриється вікно з привітанням та бот запропонує Вам ввести свій особовий рахунок.

Мал.3
Після введення особового рахунку натисніть ввід і для перевірки власника бот запропонує Вам ввести три перші літери прізвища власника особового рахунку

Мал.4

Мал.5
Якщо особовий рахунок відповідає прізвищу власника, відкривається меню управління Telegram-бота за допомогою якого і буде проводитися вся подальша робота. За допомогою бота споживач може ввести покази, переглянути історію внесених показів, відкрити інструкцію по роботі з ботом.
Крім того, один споживач може також зареєструвати декілька особових рахунків, по яким в майбутньому буде передавати показники.

Мал.6
Пункт меню «Загальна інформація» - при обранні цього пункту виводиться інформація про номер особового рахунку, останні зафіксовані показники на особовому рахунку з датою внесення та загальна кількість спожитої електроенергії за останній розрахунковий період.

Мал.7
Пункт меню «Історія показань» - при натисненні на цей пункт -  виводиться історія показань на даному особовому рахунку. Виводиться весь список зафіксованих показань з приміткою про спосіб внесення показань в базу даних – внесені через інтернет, зняті контролером, передані особисто та ін. Якщо вся історія показників не поміщається на екрані – можна натиснути «ЩЕ» і тоді відкриється наступне вікно з списком внесених показників.

Мал.8
Щоб повернутися в попереднє вікно меню необхідно натиснути пункт меню «Повернутися».

Мал.9
Для внесення показів натисніть «Внести нові показання». В результаті відкриється вікно з даними про номер лічильника, місце встановлення лічильника, останні зафіксовані покази з датою фіксації і Вам буде запропоновано ввести покази.

Мал.10
Для звичайного лічильника просто вноситься показник. Якщо у Вас встановлено зонний лічильник (як в прикладі) то покази необхідно занести через пробіл в наступному порядку:

  • для двозонних лічильників – «День», «Ніч»
  • для тризонних лічильників – «Пік», «Напівпік», «Ніч»

Мал.11
Після внесення показників потрібно натиснути Ввід – після чого бот запропонує Вам вибрати дату зняття показів. Вибрана дата відмічається зірочкою.

Мал.12
Після вибору дати відкривається вікно для перевірки внесених даних – з загальною інформацією по попереднім та нововведеним показам і вибраною датою.

Мал.13
Якщо при занесенні інформації було допущено помилку – натискаєте «Скасувати» та проводите процедуру знову.
Якщо всі дані занесено вірно – натискаєте «Підтвердити».

Мал.14
Крім того, Ви зможете контролювати кілька особових рахунків використовуючи Telegram-бот, встановлений на одному пристрої. Для цього необхідно натиснути «Мої особові рахунки» і у Вас відкриється 4 додаткові пункти меню: на першому буде вказано особовий рахунок, з яким Ви працюєте в даний момент, «Управління особовим рахунком», «Додати особовий рахунок» і «Повернутися».

Мал.15
Якщо Ви хочете додати ще один особовий рахунок – обираєте «Додати особовий рахунок» і повторно проходите реєстрацію особового рахунка як вказано вище.

Мал.16

Мал.17

Мал.18

Мал.19

Мал.20
В результаті в одному боті у Вас буде можливість працювати з кількома особовими рахунками. Для передачі показів конкретному особовому натискаєте «Мої особові рахунки» і на екрані повинен відобразитися перелік доданих Вами особових рахунків. Обравши потрібний особовий рахунок - Ви зможете передати покази саме для вибраного особового. Процедура передачі показів приведена вище.

Мал.21
Якщо один з особових рахунків вже не потрібен або керувати внесенням показів для цього особового потрібно з іншого пристрою (іншого номеру телефону) – його потрібно видалити (від'єднати) з даного пристрою (номеру телефону), так як в особовий рахунок не може бути одночасно зареєстровано на кількох номерах Telegram-ботів. Спочатку потрібно визначитися з номером особового рахунку, який будемо видаляти – після пропозиції бота вибрати особовий рахунок (мал.21) вибираємо саме той, який необхідно видалити. Після цього послідовно натискаємо «Мої особові рахунки» та «Управління особовим рахунком».

Мал.22
На екрані з'явиться повідомлення, де буде вказано особовий рахунок, з яким в даний момент працює Telegram-бот та відобразиться пропозиція видалити даний особовий. Якщо Ви натиснете «Видалити особовий рахунок» з'явиться прохання підтвердити операцію видалення або скасувати дану процедуру.

Мал.23
Після того, як Ви натиснете «Підтвердити» - особовий рахунок буде видалений з меню керування Telegram-бота.
Проте якщо Ви помилково видалили потрібний особовий - Ви завжди можете повторити реєстрацію нового особового рахунка натиснувши «Додати особовий рахунок» та повторно пройшовши процедуру заведення додаткового особового рахунку.

Мал.24

 


За місцевими телефонними номерами

НАЗВА ФІЛІЇ

ТЕЛЕФОНИ (побутові споживачі)

1

Володимир-Волинська

(03342) 2-13-60
(03342) 3-53-21

2

Іваничівська

 (03372)2-18-03
0673618353

3

Горохівська

(03379) 2-14-08
(03379) 2-22-63
0673618522

4

Камінь-Каширська

(03357) 2-39-93
(03357) 5-02-76
0678287447

5

Ківерцівська

(03365) 2-27-95

6

Ковельська

(03352) 7-14-07
(03352) 7-14-20

7

Локачинська

(03374) 2-12-97

8

Луцька районна

(0332) 26-36-60

9

Луцька міська

(0332) 24-23-07
(0332) 24-23-90
(0332) 72-00-70

10

Любешівська

(0362) 2-11-54

11

Любомльська

(03377) 2-40-83

12

Шацька

(03355) 2-10-01

13

Маневицька

0673618326
0673618322
(03376) 2-17-54

14

Нововолинська

(03344) 3-03-82

15

Ратнівська

 (03366) 2-13-48
(03366) 2-13-57
 067-82-488-74

16

Рожищенська

(03368) 2-13-37
(03368) 2-38-56

17

Старовижівська

(03346) 3-01-72

18

Турійська

(03363) 2-12-75


По телефону за номером  кол-центру - 0 800 21 01 31


За голосовим меню, 3-х автоматичних ліній з підказками голосового меню (0332) 78-48-48, (068) 478-48-48, (095) 478-48-48.


Зчитані побутовим споживачем, чи отримані або зчитані ПрАТ «Волиньобленерго» покази лічильника в інший день вважаються вихідними даними для визначення показів лічильника на перше число календарного місяця шляхом додавання (віднімання) споживання, розрахованого відповідно до профіля споживання побутового споживача, помноженого на кількість днів (діб) між датою зчитування показів та першим числом календарного місяця. У випадку неподання споживачем даних про споживання електричної енергії за розрахунковий період у строки, або неможливості отримання ПрАТ «Волиньобленерго» даних про спожиту електричну енергію в зазначений термін (за винятком порушення роботи вузла обліку) ПрАТ «Волиньобленерго» визначає обсяги споживання електричної енергії на цей розрахунковий період шляхом розрахунку середнього обсягу споживання за даними двох останніх фактичних послідовно знятих показів розрахункового лічильника.

Прийом показників стартує за два робочі дні до кінця розрахункового місяця і завершується на третій робочий день наступного. Такі терміни передбачені постановою НКРЕКП № 1 525 від 18.07.2019 року, що затверджує зміни до Правил роздрібного ринку електричної енергії.