Як передати покази лічильника

Відповідно до розділу 6 Перехідних положень Кодексу комерційного обліку електричної енергії у побутових споживачів покази лічильника мають зчитуватися на перше число календарного місяця, наступного за розрахунковим. Якщо побутовий споживач самостійно подає дані про обсяги споживання електричної енергії за розрахунковий період, такі дані надаються споживачем до ПрАТ «Волиньобленерго» (ППКО – постачальник послуг комерційного обліку електричної енергії – суб'єкт господарювання, який надає послуги комерційного обліку на ринку електричної енергії відповідно до вимог Закону України "Про ринок електричної енергії" та цього Кодексу) не пізніше четвертого числа місяця, наступного за розрахунковим, шляхом повідомлення:

Через Viber

Покрокова інструкція передачі показників за допомогою Viber

Приєднайтесь до Viber-бота, просто відскануйте QR-код або перейдіть за посиланням: viber://pa?chatURI=botvoe

Для передачі показів лічильника :

  1. - В головному меню бота натисніть «Передати показники лічильника»

2- Введіть номер особового рахунку споживача ПрАТ «Волиньобленерго» (9 цифр) та натисніть кнопку з зображенням стрілки

В результаті відобразиться загальна інформація по особовому рахунку: адреса, тип встановленого лічильника (звичайний чи зонний) та останні зафіксовані покази.

  1. Введіть останній показ Вашого лічильника та натисніть кнопку з зображенням стрілки

Для однозонного:
-  введіть покази лічильника та натисніть кнопку з зображенням стрілки

Для двозонного:
- введіть покази лічильника для зони ДЕНЬ та натисніть кнопку з зображенням стрілки
- введіть покази лічильника для зони НІЧ  та натисніть кнопку з зображенням стрілки

Для тризонного:
- введіть покази лічильника для зони ПІК та натисніть кнопку з зображенням стрілки
- введіть покази лічильника для зони НАПІВПІК та натисніть кнопку з зображенням стрілки
- введіть покази лічильника для зони НІЧ та натисніть кнопку з зображенням стрілки

На екрані відображатиметься інформація:
- особовий рахунок;
- адреса;
- попередній показник;
- новий показник

Для передачі необхідно натиснути кнопку «Передати покази лічильника»


Якщо адреса, яка з’явилася на екрані, не Ваша, необхідно натиснути кнопку «Змінити № особового рахунку» та ввести коректний номер рахунку або натиснути «Перейти до головного меню».

Для корегування введених показів лічильника перед відправкою скористуйтесь відповідним пунктом меню.   

У випадку, якщо введені покази некоректні – відображатиметься повідомлення про помилку, необхідно ввести коректні покази.
Для уточнення Вашого особового рахунку - зверніться у філію ПрАТ «Волиньобленерго», що обслуговує Ваш населений пункт.

УВАГА! Якщо Вами були передані помилкові покази лічильника (натиснута кнопка «Передати покази лічильника»), Ви можете повторно внести покази лічильника натиснувши в меню кнопку «Перейти до головного меню»,  вірним буде вважатися той показник, який прийнято останнім.

  

Через особистий кабінет споживача - energo.volyn.ua/home

Покрокова інструкція, як передати покази через Особистий кабінет
Увага !
Через Особистий кабінет Побутового споживача ПрАТ «Волиньобленерго» можна ТІЛЬКИ передати покази.
Дані про заборгованість Ви можете взнати в свого Постачальника.

Для внесення показів зайдіть в свій Особистий кабінет.

Особистий кабінет вхід


Після того, як Ви введете свій логін та пароль і натиснете кнопку «Увійти» у Вас відкриється вікно з загальною інформацією про особовий рахунок.

Особистий кабінет інформація


Натиснувши в даному вікні кнопку «Занести показання» Ви відкриєте наступне вікно, в якому і потрібно вносити покази та дату зняття показів.

Особистий кабінет покази


Для прикладу використано особовий рахунок з двозонним лічильником.

У відповідні комірки (в прикладі – це комірки для зони День і Ніч) потрібно покази лічильника, а у комірці з датою - вибрати дату зняття показів. Обов’язково перевірте достовірність внесених показів - якщо покази занесено вірно, то натисніть кнопку «Занести показання», після чого Ваші покази будуть зафіксовані базі даних.

В один день у споживача можуть бути передано тільки одні покази, якщо покази були передано і зафіксовано в базі даних, але Ви бажаєте їх виправити – для цього необхідно звернутися на філію ПрАТ «Волиньобленерго», яка обслуговує Ваш населений пункт.

Через Особистий кабінет можна вносити покази будь-якого числа протягом місяця – всі ці покази будуть враховані при розрахунку спожитої електроенергії в поточному розрахунковому місяці.

Щоб нарахування за календарний місяць відбувалося саме по внесеним Вами показам, їх необхідно фіксувати в базі першого числа календарного місяця, наступного за розрахунковим. Крім того, покази, внесені за два дні до початку нового місяця та в перші три дні нового місяця вважаються такими, що передані на 1 число місяця.

Якщо покази були внесені в інші дні місяця – то нарахування буде відбуватися згідно показів, розрахованих програмою на перше число місяця з врахуванням наданих споживачем показів. Після отримання реальних показів в наступному місяці, заборгованість, отримана згідно розрахованих показів, буде скоригована в більшу або меншу сторону в залежності від реальних показів.

 

За допомогою SMS на номер 093-177-00-67

Покрокова інструкція, як передати покази за допомогою SMS

1. Спочатку необхідно зареєструвати ваш номер телефону в системі.

Для реєстрації на номер 093-177-00-67 потрібно надіслати SMS-повідомлення (вартість SMS-повідомлення згідно із діючими тарифами вашого оператора) з таким текстом: «№ особового рахунка*№ будинку*остання оплата».

Приклад: 521000001*125*13,50

Приклад: 521000001*125*13,50

*     якщо ви проживаєте в багатоквартирному будинку,
теж вказуйте тільки номер будинку без номеру квартири;
**   копійки в сумі останньої оплати відділяйте комою;

2. Oчікуєте SMS з підтвердженням реєстрації.

 У відповідь на SMS, яку ви надіслали на першому етапі, вам надійде підтвердження реєстрації –  повідомлення з текстом «Зареєстровано особовий рахунок 5ХХХХХХХХ».

Зареєстровано особовий рахунок номер особового рахунка
На фото приклад повідомлення про успішну реєстрацію в системі

SMS-підтвердження реєстрації, як правило, приходить одразу. Якщо таке SMS не надійшло, можливо, ви зробили помилку у першому етапі. Переконайтеся, будь ласка, що формат надісланого SMS-повідомлення та адресат відповідають наведеному вище розділу інструкції.

3. Передача показів лічильника.

Щоб передати покази лічильника, потрібно надіслати SMS-повідомлення на вже знайомий номер 093-177-00-67 з текстом:

• для однозонного приладу обліку1# покази приладу обліку
Приклад:1#75420

• для двозонного приладу обліку: 1# покази приладу обліку день/ніч
Приклад: 1#1250/1730

• для тризонного приладу обліку: 1# покази приладу обліку пік/напівпік/ніч
Приклад: 1#1324/125/444

Вартість SMS-повідомлення згідно із діючими тарифами вашого оператора.

Приклад:1#75420
На фото приклад повідомлення для двохзонного електролічильника

4. Дізнаємося вартість спожитої електроенергії.

Якщо надісланий показник внесено на ваш особовий рахунок, приходить підтвердження з текстом «Показ прийнято». Коли ж надісланий показник буде меншим за попередній фактично знятий, він не вноситься на ваш особовий рахунок. У відповідь вам приходить SMS-повідомлення з текстом «Покази не прийняті» та інформація про останні зафіксовані покази лічильника.

Показ прийнято
На фото приклад отриманого SMS-повідомлення з підтвердженням прийняття показів та вартістю використаної електроенергії

Звертаємо увагу, що покази приладів обліку, зазначені у SMS-повідомленні, реєструватимуться датою надходження повідомлення.

Якщо у вас є кілька особових рахунків, для користування SMS-сервісом додатково використовується три останні цифри з номеру особового рахунка. Наприклад, для особового рахунка 521000001 потрібно подати показник 1258 відповідно текст повідомлення матиме вигляд «001*1#1258», для особового рахунка 538999125 потрібно подати показник 5963, тому необхідно вводити «125*1#5963».

Крім того, за допомогою SMS-повідомлення можна дізнатися додаткову інформацію про стан особового рахунку. Якщо надіслати SMS-повідомлення, яке містить цифри «1», «2», «3», «4», «5», то у відповідь можна отримати інформацію про:  
1 – заборгованість споживача та останні зареєстровані покази
2 – наявність пільги
3 – тариф, по якому проводиться розрахунок
4 – остання оплата споживача
5 – наявність субсидії на особовому рахунку

Якщо у вас виникатимуть труднощі із передачею показів, ви можете звернутися за  допомогою до працівників Центру обслуговування клієнтів або у місцеву філію ПрАТ «Волиньобленерго», яка вас обслуговує.

 

Електронною поштою - pokazy@energy.volyn.ua

Покрокова інструкція передачі показників за допомогою електронної пошти:

Адреса електронної пошти для передачі показників - pokazy@energy.volyn.ua

Починаючи з 01.10.2019 р. обробляти інформацію, надіслану поштою, буде робот, тому для максимальної ймовірності потрапляння Ваших показів в обробку необхідно чітко дотримуватися інструкції передачі даних.
Для того, щоб подати показник, необхідно зазначати Ваші дані у форматі:

«Особовий рахунок»#«Показник»

  • особовий рахунок – це дев'ятизначний цифровий код, який починається на 5 (особовий рахунок можна дізнатись з рахунку за електроенергію, з договору, на квитанції або у відповідній філії Товариства) - 5ХХXXXXXX;
  • показник – це показник приладу обліку на дату зняття показів.

Приклад повідомлення:
500000001#8359
(500000001 – особовий рахунок, 8359 – показник лічильника)

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати наступним чином:
Двозонні  лічильники: у повідомленні потрібно вказати чотири значення у форматі:

«Особовий рахунок#Показник_День/Показник_Ніч»

  • особовий рахунок – це дев'ятизначний цифровий код 5ХХXXXXXX;
  • показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату зняття показів;
  • показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату зняття показів;

Приклад повідомлення для двозонного приладу обліку:
500000002#125/101
(500000002 – це особовий рахунок,  125 – показник День,  101 – показник Ніч)

 Тризонні лічильники: у повідомленні потрібно вказати чотири значення у форматі: 
«Особовий рахунок#Показник_Пік/Показник_Напівпік/Показник_Ніч»

  • особовий рахунок – це дев'ятизначний цифровий код 5ХХXXXXXX;
  • показник_Пік – показник пікової  зони приладу обліку на дату зняття показів;
  • показник_Напівпік – показник напівпікової зони приладу обліку на дату зняття показів;
  • показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату зняття показів.

Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
500000003#250/75/90
(500000003 – це особовий рахунок, 250 – показник Пік, 75 – показник Напівпік, 90 – показник Ніч)

Повідомлення з показами повинно бути написане тільки в тілі листа. Передавати потрібно тільки поточні покази, покази попередніх період до уваги не приймаються. В одному листі можна передавати будь-яку кількість показників, кожен наступний показник повинен починатися з нового рядка, але всі вони повинні бути відображені у відповідному форматі, описаному вище. Не потрібно прикріплювати до листа додаткові файли з показами – такі листи оброблятися не будуть. Дата отримання листа буде вважатися датою зняття показів, крім двох днів до закінчення місяця та трьох днів з початку нового місяця – покази, отримані в цих межах, будуть фіксуватися як покази станом на перше число нового місяця.

Ваш особовий рахунок Ви можете знайти в договорі, в квитанції за електроенергію, яку Ви отримуєте щомісяця або Ви можете звернутися на філію ПрАТ «Волиньобленерго» чи до Центру обслуговування клієнтів.

Дана електронна пошта - pokazy@energy.volyn.ua- призначена тільки для передачі показників. Для переписки користуйтеся електронною поштою філій ПрАТ «Волиньобленерго»:

Володимир-Волинська філія

fvol.av@energy.volyn.ua

Горохівська філія

fgor.av@energy.volyn.ua

Іваничівська філія

fiva.av@energy.volyn.ua

Камінь-Каширська філія

fkam.av@energy.volyn.ua

Ківерцівська філія

fkiv.av@energy.volyn.ua

Ковельська філія

fkov.av@energy.volyn.ua

Локачинська філія

flok.av@energy.volyn.ua

Луцька районна філія

flr.av@energy.volyn.ua

Луцька міська філія

flm.av@energy.volyn.ua

Любешівська філія

flbv.av@energy.volyn.ua

Любомльська філія

flub.av@energy.volyn.ua

Маневицька філія

fman.av@energy.volyn.ua

Нововолинська філія

fnov.av@energy.volyn.ua

Ратнівська філія

frat.av@energy.volyn.ua

Рожищенська філія

froz.av@energy.volyn.ua

Старо­вижівська філія

fstv.av@energy.volyn.ua

Турійська філія

ftur.av@energy.volyn.ua

Шацький РЕМ Любомльської філії

fshatsk.av@energy.volyn.ua

 

Телеграм - @pokazy_lutsk_bot

Покрокова інструкція передачі показів за допомогою Telegram:

В споживачів тепер є можливість передати покази за допомогою месенджера Telegramm. Для цього потрібно зареєструватися в месенджері та знайти через пошук бот, за допомогою якого і можна вносити покази. Для цього наберіть у вікні пошуку месенджера слово «Волиньобленерго» і після того як бот буде знайдено, підключіть його.

передача показів за допомогою Telegram

У вікні, яке з'явиться, натисніть кнопку «Старт»

передача показів за допомогою Telegram

Далі потрібно просто відповідати на питання, яке буде задавати бот. Крім того, бот буде відображати можливі варіанти відповідей на питання.

передача показів за допомогою Telegram

В залежності від кількості зон у Вашому лічильнику – натисніть відповідну кнопку на екрані смартфону. Як правило у споживачів встановлені звичайні, однотарифні лічильники – для них відведена кнопка 1. Якщо у Вашому лічильнику кілька зон – натискаєте кнопку 2 або 3.
Далі, згідно прикладу, який відображений в поясненні Telegram, вносимо інформацію про Ваш особовий рахунок, номер телефону, та власне покази Вашого лічильника.

передача показів за допомогою Telegram

Ваш особовий рахунок можна побачити в рахунку за електроенергію, яку Ви отримуєте щомісяця, також ви зможете його дізнатися, звернувшись у філію ПрАТ «Волиньобленерго».

При внесенні показів враховуйте, що потрібно вносити всі цифри, які відображені на Вашому лічильнику (включаючи 0), за виключенням дробової частини. Дробова частина, в залежності від типу лічильника, може відділятися від основної або комою (на екрані нових електронних лічильників) або віконце з дробовими показами буде виділятися іншим кольором, як правило червоним (якщо лічильник старої моделі).
Якщо Ваш лічильник багатозонний, то обов'язково вказуйте до якої зони відносяться Ваші покази, набравши слово «день» або «ніч» перед відповідними показами. Для трьохзонних лічильників потрібно набирати «пік», «день», «ніч». Можна також використати звичайні букви для позначень зон обліку: для двухзонних лічильників – «д» для зони день, «н» для зони ніч, для трьохзонних - «д» для зони день, «н» для зони ніч, «п» для пікової зони.

Формат внесення даних:

- для звичайних лічильників:
@525123456 0501234567 05748
«@Особовий рахунок» «клавіша Пробіл» «Номер телефону» «клавіша Пробіл» «Покази»

- для двозонних лічильників:
@525123456 0501234567 День 05748 Ніч 00123
«@Особовий рахунок» «клавіша Пробіл» «Номер телефону» «клавіша Пробіл» «День» «клавіша Пробіл» «Покази лічильника для зони День» «клавіша Пробіл» «Ніч» «клавіша Пробіл» «Покази лічильника для зони Ніч»

- для трьохзонних лічильників
@525123456 0501234567 Пік 0054 День 05748 Ніч 00123
«@Особовий рахунок» «клавіша Пробіл» «Номер телефону» «клавіша Пробіл» «Пік» «клавіша Пробіл» «Покази лічильника для Пікової зони» «клавіша Пробіл» «День» «клавіша Пробіл» «Покази  лічильника для зони День» «клавіша Пробіл» «Ніч» » «клавіша Пробіл» «Покази лічильника для зони Ніч»

передача показів за допомогою Telegram

Після того, як наберете всі цифри, натискайте кнопку «Відправити». Якщо Ви внесли дані без помилок – месенджер відобразить повідомлення про відправку Вашої інформації.

передача показів за допомогою Telegram

Для того, щоб почати спілкування з ботом при передачі показників в наступному місяці – напишіть в чат будь-яке повідомлення – наприклад «Привіт» - і бот буде готовий прийняти нові показники.

 

За місцевими телефонними номерами

НАЗВА ФІЛІЇ

ТЕЛЕФОНИ (побутові споживачі)

1

Володимир-Волинська

(03342) 2-13-60
(03342) 3-53-21

2

Іваничівська

 (03372)2-18-03
0673618353

3

Горохівська

(03379) 2-14-08
(03379) 2-22-63
0673618522

4

Камінь-Каширська

(03357) 2-39-93
(03357) 5-02-76
0678287447

5

Ківерцівська

(03365) 2-27-95

6

Ковельська

(03352) 7-14-07
(03352) 7-14-20

7

Локачинська

(03374) 2-12-97

8

Луцька районна

(0332) 26-36-60

9

Луцька міська

(0332) 24-23-07
(0332) 24-23-90
(0332) 72-00-70

10

Любешівська

(0362) 2-11-54

11

Любомльська

(03377) 2-40-83

12

Шацька

(03355) 2-10-01

13

Маневицька

0673618326
0673618322
(03376) 2-17-54

14

Нововолинська

(03344) 3-03-82

15

Ратнівська

 (03366) 2-13-48
(03366) 2-13-57
 067-82-488-74

16

Рожищенська

(03368) 2-13-37
(03368) 2-38-56

17

Старовижівська

(03346) 3-01-72

18

Турійська

(03363) 2-12-75

 

Зчитані побутовим споживачем, чи отримані або зчитані ПрАТ «Волиньобленерго» покази лічильника в інший день вважаються вихідними даними для визначення показів лічильника на перше число календарного місяця шляхом додавання (віднімання) споживання, розрахованого відповідно до профіля споживання побутового споживача, помноженого на кількість днів (діб) між датою зчитування показів та першим числом календарного місяця. У випадку неподання споживачем даних про споживання електричної енергії за розрахунковий період у строки, або неможливості отримання ПрАТ «Волиньобленерго» даних про спожиту електричну енергію в зазначений термін (за винятком порушення роботи вузла обліку) ПрАТ «Волиньобленерго» визначає обсяги споживання електричної енергії на цей розрахунковий період шляхом розрахунку середнього обсягу споживання за даними двох останніх фактичних послідовно знятих показів розрахункового лічильника.

Прийом показників стартує за два робочі дні до кінця розрахункового місяця і завершується на третій робочий день наступного. Такі терміни передбачені постановою НКРЕКП № 1 525 від 18.07.2019 року, що затверджує зміни до Правил роздрібного ринку електричної енергії.