Оператор системи розподілу ПрАТ «Волиньобленерго» прийматиме акти фіксації показів юридичних споживачів, зокрема бюджетних організацій, не раніше 25 числа поточного місяця.
Звертаємо увагу, що юридичні споживачі, у яких показники лічильника зчитуються за допомогою АСКОЕ, звертаються за рахунками не раніше 1 числа місяця.
Акти фіксації із підписом, печаткою та вказаною датою зняття показів можна залишити у спеціальних скриньках або передати особисто у Центр обслуговування клієнтів (м. Луцьк, вул. Єршова, 4, район авторинку), Луцьку міську філію (м. Луцьк, Залізнична, 1-Б) чи місцеву філію. Також тут за потреби отримаєте бланки актів фіксації показів.
Сканкопію або фото актів можна надіслати на:
• Viber +38 067 820 35 04;
• електронні скриньки:
Юридичні споживачі, які усучаснюють бізнес-процеси та цінують свій час, віддають перевагу Особистому кабінету споживача – юридичної особи https://energo.volyn.ua/company/. У цьому сервісі можна подати показ електролічильника, а також дистанційно контролювати споживання електроенергії та використовувати для подання усієї звітності: рахунків за розподіл та послуги з перетікання реактивної електричної енергії, актів виконаних робіт.
Щоб користуватися особистим кабінетом, потрібно звернутися в Центр обслуговування клієнтів і підписати угоду для реєстрації та отримати код активації. Послуга безкоштовна.
Важливо, що ПрАТ «Волиньобленерго» надає можливість внесення показів в особистому кабінеті споживачам – юридичним особам не раніше 1 числа календарного місяця задля уникнення середньодобового донарахування та дотримання договірних умов.
Наголошуємо: юридичним споживачам, які вчасно не подають покази, нараховування відбувається за середньодобовим споживанням. А такий розрахунок не завжди відповідає реальному, оскільки точних даних приладів обліку клієнта спеціалісти «Волиньобленерго» не знатимуть , таким чином виникне потреба у перерахунку наступного розрахункового періоду (місяця).
Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"