Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості

У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у главі 2 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018  № 375 (у редакції постанови НКРЕКП від 12.08.2020 № 1550), ОСР надає споживачу (замовнику – у разі недотримання гарантованих стандартів якості при наданні послуги з приєднання до електричних мереж електроустановок, призначених для споживання) компенсацію в розмірах, наведених у Додатку 1 до цього Порядку (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються), та відповідно до процедур, визначених у главі 6 цього Порядку.

Сума компенсації за недотримання показників змінення напруги (підпункт 1 пункту 2.3 цієї глави) розраховується за формулою:

K = 0,25 × T × Q × d,
де
T – діючий у розрахунковому місяці тариф на розподіл за відповідним класом напруги в точці комерційного обліку електричної енергії споживача;

Q – середньодобове споживання в точці комерційного обліку електричної енергії в розрахунковому місяці;

d – кількість днів у розрахунковому місяці в період розподілу електричної енергії з параметрами напруги, що не відповідають показникам, визначеним Кодексом систем розподілу.

Період розподілу електричної енергії з параметрами напруги, що не відповідають показникам, визначеним Кодексом систем розподілу, розпочинається з дня отримання ОСР скарги/звернення/претензії щодо незадовільної якості електричної енергії та закінчується днем усунення причини недотримання показників змінення напруги.

РОЗМІР КОМПЕНСАЦІЇ за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР

Підпункт Порядку

Гарантований стандарт

Розмір компенсації споживачам, грн

Періодичність надання

побутовим

непобутовим

малим непобутовим

іншим

Підпункт 1 пункту 2.3 глави 2

Дотримання показників змінення напруги, встановлених Кодексом систем розподілу

25 % плати за надання послуг з розподілу (пункт 2.5 глави 2 Порядку)

щомісячно

Підпункт 2 пункту 2.3 глави 2

Усунення причин недотримання показників якості електричної енергії за результатами розгляду скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії):

у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу ОСР

30 днів

200

400

600

кожні 30 календарних днів

у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі

180 днів

200

400

600

кожні 30 календарних днів

Підпункт 3 пункту 2.3 глави 2

Розгляд скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії:

без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу

15 днів

200

400

600

одноразово

у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу

30 днів

200

400

600

одноразово

у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу для групи споживачів (колективної скарги (претензії))

45 днів

100

-

-

одноразово кожному споживачу

Підпункт 4 пункту 2.3 глави 2

Відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні

22 години

300

500

700

одноразово

Підпункт 5 пункту 2.3 глави 2

Відновлення електропостачання після початку планової перерви в електропостачанні з попередженням споживачів

12 годин та 6 годин у зимові місяці сумарно на добу

200

400

600

одноразово

Відновлення електропостачання після початку планової перерви в електропостачанні з попередженням споживачів (для планових перерв, які виникли внаслідок проведення робіт з капітального ремонту, будівництва, технічного переоснащення, реконструкції, модернізації електричних мереж, якщо виконання таких робіт передбачене інвестиційною програмою ОСР та/або річною програмою ремонтів ОСР, та/або при реалізації договорів приєднання електроустановок споживачів згідно з чинними нормативними документами)

24 години та 8 годин у зимові місяці сумарно на добу

200

400

600

Одноразово

Підпункт 6 пункту 2.3 глави 2

Видача технічних умов на приєднання разом із проєктом договору про приєднання:

для стандартного приєднання

10 роб. днів

600

1200

1800

Одноразово

для нестандартного приєднання без необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі

10 роб. днів

600

1200

1800

Одноразово

для нестандартного приєднання за необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі

20 роб. днів

1200

1800

Одноразово

Підпункт 7 пункту 2.3 глави 2

повідомлення про відмову у приєднанні електроустановок замовника до електричних мереж ОСР

2 роб. днів

200

400

600

Одноразово

Підпункт 8 пункту 2.3 глави 2

Подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання замовника:

якщо подання напруги не потребує припинення електропостачання інших Користувачів

5 роб. днів

200

400

600

Одноразово

якщо подання напруги потребує припинення електропостачання інших Користувачів

10 роб. днів

200

400

600

Одноразово

Підпункт 9 пункту 2.3 глави 2

Підключення електроустановок замовника до електричної мережі:

якщо підключення не потребує припинення електропостачання інших Користувачів

5 роб. днів

400

800

1200

Одноразово

якщо підключення потребує припинення електропостачання інших Користувачів

10 роб. днів

400

800

1200

одноразово

Підпункт 10 пункту 2.3 глави 2

Видача паперового примірника укладеного договору про надання послуг з розподілу

3 роб. дні

200

400

600

одноразово

Підпункт 11 пункту 2.3 глави 2

Видача підписаного ОСР паспорта точки розподілу

10 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 12 пункту 2.3 глави

видача паперового примірника підписаного договору про приєднання

3 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 13 пункту 2.3 глави

видача замовнику проєкта багатостороннього договору про приєднання і проєкта технічних умов

10 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 14 пункту 2.3 глави 2

Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка відключена за заявою споживача

5 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 15 пункту 2.3 глави 2

Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка відключена за ініціативою ОСР:

у міській місцевості

3 роб. дні

200

400

600

одноразово

у сільській місцевості

5 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 16 пункту 2.3 глави 2

Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за зверненням електропостачальника:

у міській місцевості

3 роб. дні

200

400

600

одноразово

у сільській місцевості

5 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 17 пункту 2.3 глави 2

позачерговий контрольний огляд та огляд схеми підключення засобів комерційного обліку електричної енергії

20 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 18 пункту 2.3 глави 2

Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів

30 днів

200

400

600

одноразово

розгляд звернень/скарг/претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку

45 днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 19 пункту 2.3 глави 2

Розгляд звернень споживачів щодо відшкодування збитків, завданих унаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання

30 днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 20 пункту 2.3 глави 2

Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунка за послуги з розподілу електричної енергії

5 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 21 пункту 2.3 глави 2

позачергова технічна перевірка та експертиза засобів вимірювальної техніки проводяться

20 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 22 пункту 2.3 глави 2

Розгляд звернень споживачів щодо виправлення помилкових показів лічильника у платіжному документі:

без потреби проведення перевірки лічильника

5 днів

200

400

600

одноразово

у разі потреби проведення перевірки лічильника

20 днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 23 пункту 2.3 глави 2

Установлення, введення в експлуатацію та облік лічильника електричної енергії індивідуального побутового споживача

7 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 24 пункту 2.3 глави 2

Заміна лічильника електричної енергії

7 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 25 пункту 2.3 глави 2

зміна місця встановлення лічильника електричної енергії

14 роб. днів

200

400

600

одноразово

Підпункт 26 пункту 2.3 глави 2

Кількість перерв в електропостачанні протягом року в точці розподілу споживача:

для запланованих перерв без попередження споживача та перерв з причин технологічних порушень в електричних мережах ліцензіата

  

у міській місцевості

менше 7

200

400

600

одноразово за зверненням споживача

у сільській місцевості

менше 9

200

400

600

одноразово за зверненням споживача

для запланованих перерв із попередженням споживачів

менше 12

200

400

600

одноразово за зверненням споживача