Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії
Показники надійності (безперервності) електропостачання
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за III квартал 2022 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за II квартал 2022 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за I квартал 2022 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за ІV квартал 2021 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за ІІІ квартал 2021 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за ІІ квартал 2021 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за І квартал 2021 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за ІV квартал 2020 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за ІІІ квартал 2020 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за ІІ квартал 2020 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за І квартал 2020 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за IV квартал 2019 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за III квартал 2019 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за II квартал 2019 року.
Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання за I квартал 2019 року.
Дотримання загальних та гарантованих стандартів якості
Статистична інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості за 2021р.
Статистична інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості за 2020р.
Статистична інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості за 2019р.
Статистична інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості за 2018р.
Статистична інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості за 2017р.
Дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів
Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів
Звіт щодо розгляду звернень/скарг/претензій споживачів у 2021 році.
Звіт щодо розгляду звернень/скарг/претензій споживачів у 2020 році.
Звіт щодо розгляду звернень/скарг/претензій споживачів у 2019 році.