Щоб скористатися цим способом, потрібно зателефонувати на один із цих номерів:
(0332) 78-48-48;
(068) 478-48-48 (Kyivstar);
(095) 478-48-48 (Vodafone).
(Вартість дзвінка згідно із тарифами вашого оператора)
• За допомогою підказок голосового меню ввести особовий рахунок.
Він вказаний у договорі, квитанції та рахунку за спожиту електроенергію і складається з дев'яти цифр.
• Після того як правильно ввели номер особового рахунка, обираєте тип лічильника, яким користуєтеся – звичайний однозонний, двозонний і тризонний.
Зауважте! Як правило, у побутових споживачів встановлено звичайний однозонний лічильник. Він рахує електроенергію за єдиним тарифом протягом усієї доби. У цьому разі натискаєте «1» і вносите один показник.
Дво- і тризонний лічильники протягом доби враховують спожиту електроенергію за різними тарифами. Тож якщо у вас встановлений двозонний – потрібно натиснути «2», тризонний лічильник – натиснути «3» і внести відповідну кількість показників.
• Вводите показник.
Важливо! При внесенні показників зважте, що потрібно вносити всі цифри, які відображені на лічильнику (зокрема 0), за винятком дробової частини.
Дробова частина, залежно від типу лічильника, може відділятися від основної або комою (на екрані електронних лічильників), або віконце з дробовими показниками виділятиметься іншим кольором, як правило, червоним.
• Ваш показник прийнято в обробку.
Прийом показників стартує за два робочі дні до кінця розрахункового місяця і завершується на третій робочий день наступного. Такі терміни передбачені постановою НКРЕКП № 1 525 від 18.07.2019 року, що затверджує зміни до Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"