Коли передавати дані побутовим клієнтам? Упродовж двох останніх днів календарного місяця і перших трьох наступного. Наприклад, 29 і 30 квітня – це два дні до кінця місяця та 1, 2, 3 травня – три дні наступного. Тобто у квітні кампанія тривала з 29 квітня до 3 травня включно.
Чому такі терміни? Періодом для розрахунку розміру оплати за спожиту електроенергію є календарний місяць (з 1 числа минулого місяця до 1 число поточного місяця). Саме за цей час визначається обсяг спожитої електроенергії, відповідно до якого нараховується сума до оплати. Тому важливо щомісяця знімати та повідомляти покази електролічильника у термін.
Що буде, коли не передати покази вчасно? Якщо передати показ будь-якого іншого дня місяця, то обсяг спожитої електроенергії нараховують за розрахунковими середньодобовими даними, але ваш показ при цьому врахують наступного розрахункового місяця. Тобто якщо розрахунковий показ був завеликий, то електропостачальник врахує це і ваша сума до оплати буде зменшена. І навпаки – коли розрахунковий показник був замалий, тоді суму буде збільшено відповідно до обсягу споживання. Розбіжність між фактичними показами й представленими у квитанції відбуваються через те, що не у термін передані покази.
А контролер? Попри те, що ви щомісяця самостійно та вчасно передаєте покази, контролер має проводити контрольний огляд не рідше як один раз на шість місяців. Обов'язок клієнта – забезпечити його доступ до електролічильника для контролю за рівнем споживання електроенергії та проведення технічної перевірки приладу обліку.
Тривалість процесу самостійної передачі показу за допомогою легких та зручних сервісів триває всього лише 1 хв. Користуйтеся на здоров'я!Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"