Що означає короткотривала відсутність електропостачання

Опубліковано 07.01.2025

У вас уночі зникла електроенергія на 1–10 хвилин? Хвилюватися не варто. Короткочасні знеструмлення – це оперативне перемикання на іншу лінію для зміни схеми електропостачання споживачів класів напруги 110-35-10-6 кВ. Енергетики їх проводять для оптимізації роботи електромереж.

Що означає короткотривала відсутність електропостачання

Навіщо проводять оперативні перемикання? Як правило, у рамках усування технологічних пошкоджень та підготовки до ремонтних робіт, щоб зменшити кількість споживачів, яких потрібно знеструмити для виконання цих робіт.

Також за допомогою оперативних перемикань відновлюють електропостачання. Тобто коли на лінії стається аварія і споживачів потрібно швидко підключити до іншого джерела електроенергії, тоді виконують ці перемикання.

Коли проводять перемикання? Лише за потреби: при виявленні дефектів на лінії чи необхідності провести ремонт. Як правило, їх проводять уночі, коли більшість споживачів не користуються електроенергією.

Оперативні перемикання не впливають на роботу ваших електроприладів. Сучасне електрообладнання розраховане на короткочасні знеструмлення.

Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"

13.05.25 - Увага! Погіршення погодних умов – дотримуйтеся електробезпеки
05.05.25 - Незакріплене агроволокно знеструмило лінію електропередачі
30.04.25 - Моделювання реальних сценаріїв: другий кейс для студентів-магістрів
30.04.25 - Моделювання реальних сценаріїв: другий кейс для студентів-магістрів
28.04.25 - 28 квітня – Всесвітній день охорони праці
25.04.25 - Як змінити розташування електролічильника
21.04.25 - Від 1 липня Україна переходить на нові стандарти номінальної напруги
19.04.25 - Дорогі колеги, клієнти та партнери, щиро вітаю вас з Воскресінням Христовим!
16.04.25 - Невидима небезпека: обірваний провід під напругою
14.04.25 - Роз’яснення НКРЕКП щодо особливостей переходу споживачів з площадками комерційного обліку групи «а»
11.04.25 - Навіщо потрібні ремонти та як наперед дізнатися про відключення
08.04.25 - Для чого потрібно переукласти договір на нового власника
02.04.25 - Площадки групи «а» мають бути облаштовані інтелектуальними лічильниками
31.03.25 - Розвиток клієнтського сервісу: Луцька філія
31.03.25 - З 1 квітня у «Волиньобленерго» працюватиме Центр розгляду скарг
30.03.25 - Чому важливо вчасно передавати покази
28.03.25 - У «Волиньобленерго» організували платформу для обговорення викликів з питань охорони праці