Чому важливо вчасно передавати покази

Опубліковано 30.03.2025

Щоб уникнути розбіжностей у нарахуванні та отримувати рахунки лише за фактично спожиту електроенергію, не забувайте вчасно передавати покази.

Чому важливо вчасно передавати покази

У споживачів, які не передають покази електролічильника, обсяг спожитої електроенергії розраховується на основі показників середньодобового споживання. Для такого розрахунку використовується обсяг, який клієнт спожив цього ж місяця минулого року.

Щоб розрахувати обсяг спожитої електроенергії, якщо споживач не передав показ, оператор системи розподілу:
1) ділить обсяг спожитої електроенергії в аналогічному місяці минулого року на кількість днів у місяці;
2) множить отримане середньодобове споживання на кількість днів, обсяг яких невідомий (наприклад 31 день у березні);
3) множить отриманий результат на коефіцієнт приросту/зниження споживання електроенергії;
4) передає розрахований обсяг вашому постачальнику.

Терміни для передачі показів чітко визначені. Для цього законодавчо відведено п’ять днів – два останні дні поточного місяця і три перші дні наступного місяця.

Тобто щоб отримувати рахунки за фактично спожиту електроенергію, потрібно лише одне – щомісяця і вчасно передавати покази електролічильника.

Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"

13.05.25 - Увага! Погіршення погодних умов – дотримуйтеся електробезпеки
05.05.25 - Незакріплене агроволокно знеструмило лінію електропередачі
30.04.25 - Моделювання реальних сценаріїв: другий кейс для студентів-магістрів
30.04.25 - Моделювання реальних сценаріїв: другий кейс для студентів-магістрів
28.04.25 - 28 квітня – Всесвітній день охорони праці
25.04.25 - Як змінити розташування електролічильника
21.04.25 - Від 1 липня Україна переходить на нові стандарти номінальної напруги
19.04.25 - Дорогі колеги, клієнти та партнери, щиро вітаю вас з Воскресінням Христовим!
16.04.25 - Невидима небезпека: обірваний провід під напругою
14.04.25 - Роз’яснення НКРЕКП щодо особливостей переходу споживачів з площадками комерційного обліку групи «а»
11.04.25 - Навіщо потрібні ремонти та як наперед дізнатися про відключення
08.04.25 - Для чого потрібно переукласти договір на нового власника
02.04.25 - Площадки групи «а» мають бути облаштовані інтелектуальними лічильниками
31.03.25 - Розвиток клієнтського сервісу: Луцька філія
31.03.25 - З 1 квітня у «Волиньобленерго» працюватиме Центр розгляду скарг
30.03.25 - Чому важливо вчасно передавати покази
28.03.25 - У «Волиньобленерго» організували платформу для обговорення викликів з питань охорони праці