Розвиток клієнтського сервісу: Луцька філія

Опубліковано 31.03.2025

У рамках приведення структури «Волиньобленерго» до адміністративно-територіального устрою Волинської області, задля підвищення ефективності управління та покращення якості обслуговування клієнтів змінено організаційну структуру Луцької філії.

Розвиток клієнтського сервісу: Луцька філія

Оновлена філія працюватиме з 1 квітня 2025 року. Вона об’єднає Горохівське, Ківерцівське відділення та Рожищенську дільницю.

Організаційна структура ПрАТ «Волиньобленерго» побудована за регіональним принципом та включає чотири укрупнені філії.

Фахівці центрів обслуговування клієнтів у Луцьку та відділенні центру обслуговування клієнтів у Горохові вже щодня надають кваліфіковані консультації для волинян. Тут обслуговують клієнтів незалежно від місця знаходження їхнього об‘єкта на території Волинської області.

У центрах обслуговування клієнтів надають увесь спектр послуг та консультацій щодо розподілу та обліку електроенергії.

Графік роботи:
пн-чт з 8:00 до 17:00,
пт з 8:00 до 15:45,
сб, нд – вихідні.

Увага! Центри обслуговування клієнтів «Волиньобленерго» не працюють під час повітряної тривоги.

Просимо клієнтів взяти до уваги інформацію про оновлення Луцької філії та використовувати її для подальшої співпраці.

Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"

13.05.25 - Увага! Погіршення погодних умов – дотримуйтеся електробезпеки
05.05.25 - Незакріплене агроволокно знеструмило лінію електропередачі
30.04.25 - Моделювання реальних сценаріїв: другий кейс для студентів-магістрів
30.04.25 - Моделювання реальних сценаріїв: другий кейс для студентів-магістрів
28.04.25 - 28 квітня – Всесвітній день охорони праці
25.04.25 - Як змінити розташування електролічильника
21.04.25 - Від 1 липня Україна переходить на нові стандарти номінальної напруги
19.04.25 - Дорогі колеги, клієнти та партнери, щиро вітаю вас з Воскресінням Христовим!
16.04.25 - Невидима небезпека: обірваний провід під напругою
14.04.25 - Роз’яснення НКРЕКП щодо особливостей переходу споживачів з площадками комерційного обліку групи «а»
11.04.25 - Навіщо потрібні ремонти та як наперед дізнатися про відключення
08.04.25 - Для чого потрібно переукласти договір на нового власника
02.04.25 - Площадки групи «а» мають бути облаштовані інтелектуальними лічильниками
31.03.25 - Розвиток клієнтського сервісу: Луцька філія
31.03.25 - З 1 квітня у «Волиньобленерго» працюватиме Центр розгляду скарг
30.03.25 - Чому важливо вчасно передавати покази
28.03.25 - У «Волиньобленерго» організували платформу для обговорення викликів з питань охорони праці