З 1 квітня у ПрАТ «Волиньобленерго» почне роботу Центр розгляду скарг.
Відповідно до постанови НКРЕКП від 30.12.2024 р. №2408 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії», скарги споживачів щодо захисту прав та законних інтересів, які були порушені рішеннями чи діями (бездіяльністю) оператора системи розподілу, з 01.04.2025 року розглядатиме Центр розгляду скарг.
Фахівці структурного підрозділу задля об’єктивного та неупередженого розгляду скарг працюватимуть за удосконаленою процедурою згідно із Примірним положенням розгляду скарг.
Детальніше про процедуру розгляду скарг, дії заявника у разі його незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги, типові питання – відповіді можна дізнатись на сторінці Центру розгляду скарг.
Отримати необхідну інформацію про хід розгляду скарги та строки її розгляду, подати скаргу можна на адресу Центру розгляду скарг:
• поштова адреса: вул. Яремчука Назарія, 4, м. Луцьк, 43023;
• фактична адреса: вул. Яремчука Назарія, 4, м. Луцьк;
• електронна адреса: [email protected].
Режим роботи Центру:
• понеділок – четвер з 8:00 до 17:00;
• п’ятниця з 8:00 до 15:45;
• обідня перерва з 12:30 до 13:15.
Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"