З 1 квітня у «Волиньобленерго» працюватиме Центр розгляду скарг

Опубліковано 31.03.2025

З 1 квітня у ПрАТ «Волиньобленерго» почне роботу Центр розгляду скарг.

З 1 квітня у «Волиньобленерго» працюватиме Центр розгляду скарг

Відповідно до постанови НКРЕКП від 30.12.2024 р. №2408 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії», скарги споживачів щодо захисту прав та законних інтересів, які були порушені рішеннями чи діями (бездіяльністю) оператора системи розподілу, з 01.04.2025 року розглядатиме Центр розгляду скарг.

Фахівці структурного підрозділу задля об’єктивного та неупередженого розгляду скарг працюватимуть за удосконаленою процедурою згідно із Примірним положенням розгляду скарг.

Детальніше про процедуру розгляду скарг, дії заявника у разі його незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги, типові питання – відповіді можна дізнатись на сторінці Центру розгляду скарг.

Отримати необхідну інформацію про хід розгляду скарги та строки її розгляду, подати скаргу можна на адресу Центру розгляду скарг:
• поштова адреса: вул. Яремчука Назарія, 4, м. Луцьк, 43023;
• фактична адреса: вул. Яремчука Назарія, 4, м. Луцьк;
• електронна адреса: [email protected].

Режим роботи Центру:
• понеділок – четвер з 8:00 до 17:00;
• п’ятниця з 8:00 до 15:45;
• обідня перерва з 12:30 до 13:15.

Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"

13.05.25 - Увага! Погіршення погодних умов – дотримуйтеся електробезпеки
05.05.25 - Незакріплене агроволокно знеструмило лінію електропередачі
30.04.25 - Моделювання реальних сценаріїв: другий кейс для студентів-магістрів
30.04.25 - Моделювання реальних сценаріїв: другий кейс для студентів-магістрів
28.04.25 - 28 квітня – Всесвітній день охорони праці
25.04.25 - Як змінити розташування електролічильника
21.04.25 - Від 1 липня Україна переходить на нові стандарти номінальної напруги
19.04.25 - Дорогі колеги, клієнти та партнери, щиро вітаю вас з Воскресінням Христовим!
16.04.25 - Невидима небезпека: обірваний провід під напругою
14.04.25 - Роз’яснення НКРЕКП щодо особливостей переходу споживачів з площадками комерційного обліку групи «а»
11.04.25 - Навіщо потрібні ремонти та як наперед дізнатися про відключення
08.04.25 - Для чого потрібно переукласти договір на нового власника
02.04.25 - Площадки групи «а» мають бути облаштовані інтелектуальними лічильниками
31.03.25 - Розвиток клієнтського сервісу: Луцька філія
31.03.25 - З 1 квітня у «Волиньобленерго» працюватиме Центр розгляду скарг
30.03.25 - Чому важливо вчасно передавати покази
28.03.25 - У «Волиньобленерго» організували платформу для обговорення викликів з питань охорони праці