1 000 дзвінків на день і 50 щогодини

Опубліковано 26.02.2025

Сучасний кол-центр – це не тільки вхідні дзвінки, він має розширений функціонал і виконує велику кількість завдань. Це система з двох взаємопов'язаних компонентів: кваліфікованих людей та технологій, що відповідають сучасним вимогам.

1 000 дзвінків на день і 50 щогодини

Так, 2024 року в кол-центрі «Волиньобленерго» обробили 366 466 телефонних звернень. У середньому оператори приймають 40 дзвінків кожної години, а це 1 000 дзвінків на день.

У голосовому меню кол-центру кожен клієнт може отримати доступ до інформації, що його цікавить. За допомогою натискання клавіш у тоновому режимі або голосом прийняли від волинян майже пів мільйона (!) звернень про подачу показів. Для цього потрібно зателефонувати на номер 0 800 21 01 31 та обрати цифру «2» у голосовому меню самообслуговування. Також покази можна подати на онлайн-платформі Ok.proSvitlo https://ok.prosvitlo.com/home.

Також у сучасному кол-центрі «Волиньобленерго» працює робот, який по номеру телефона клієнта автоматично надасть інформацію щодо перерви в електроживленні за його адресою без з’єднання з оператором.

Інструменти, до яких волиняни можуть звертатися по інформацію за своїм особовим рахунком: - «Волиньобленерго-бот» https://viber.com/botvoe - сервіс на офіційному сайті https://energy.volyn.ua/spozhyvacham/perervy-u-elektropostachanni/chomu-nemaie-elektropostachannia/, де можна переглянути відключення за конкретною адресою у режимі реального часу.

Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"

13.05.25 - Увага! Погіршення погодних умов – дотримуйтеся електробезпеки
05.05.25 - Незакріплене агроволокно знеструмило лінію електропередачі
30.04.25 - Моделювання реальних сценаріїв: другий кейс для студентів-магістрів
30.04.25 - Моделювання реальних сценаріїв: другий кейс для студентів-магістрів
28.04.25 - 28 квітня – Всесвітній день охорони праці
25.04.25 - Як змінити розташування електролічильника
21.04.25 - Від 1 липня Україна переходить на нові стандарти номінальної напруги
19.04.25 - Дорогі колеги, клієнти та партнери, щиро вітаю вас з Воскресінням Христовим!
16.04.25 - Невидима небезпека: обірваний провід під напругою
14.04.25 - Роз’яснення НКРЕКП щодо особливостей переходу споживачів з площадками комерційного обліку групи «а»
11.04.25 - Навіщо потрібні ремонти та як наперед дізнатися про відключення
08.04.25 - Для чого потрібно переукласти договір на нового власника
02.04.25 - Площадки групи «а» мають бути облаштовані інтелектуальними лічильниками
31.03.25 - Розвиток клієнтського сервісу: Луцька філія
31.03.25 - З 1 квітня у «Волиньобленерго» працюватиме Центр розгляду скарг
30.03.25 - Чому важливо вчасно передавати покази
28.03.25 - У «Волиньобленерго» організували платформу для обговорення викликів з питань охорони праці