Сучасний кол-центр – це не тільки вхідні дзвінки, він має розширений функціонал і виконує велику кількість завдань. Це система з двох взаємопов'язаних компонентів: кваліфікованих людей та технологій, що відповідають сучасним вимогам.
Так, 2024 року в кол-центрі «Волиньобленерго» обробили 366 466 телефонних звернень. У середньому оператори приймають 40 дзвінків кожної години, а це 1 000 дзвінків на день.
У голосовому меню кол-центру кожен клієнт може отримати доступ до інформації, що його цікавить. За допомогою натискання клавіш у тоновому режимі або голосом прийняли від волинян майже пів мільйона (!) звернень про подачу показів. Для цього потрібно зателефонувати на номер 0 800 21 01 31 та обрати цифру «2» у голосовому меню самообслуговування. Також покази можна подати на онлайн-платформі Ok.proSvitlo https://ok.prosvitlo.com/home.
Також у сучасному кол-центрі «Волиньобленерго» працює робот, який по номеру телефона клієнта автоматично надасть інформацію щодо перерви в електроживленні за його адресою без з’єднання з оператором.
Інструменти, до яких волиняни можуть звертатися по інформацію за своїм особовим рахунком: - «Волиньобленерго-бот» https://viber.com/botvoe - сервіс на офіційному сайті https://energy.volyn.ua/spozhyvacham/perervy-u-elektropostachanni/chomu-nemaie-elektropostachannia/, де можна переглянути відключення за конкретною адресою у режимі реального часу.
Прес-центр ПрАТ "Волиньобленерго"